|
|
|
|---|---|
|
Hur mycket kan jag begära för min Alpina b3 ed30 95 16500 min Bilen är nummer fyra i serien! Jag är jätte tacksam för svar!! | |
| runt 75-80000 i utgångspris ifall du vill ha den såld | |
|
Trodde faktiskt lite mer men jag är inte så insatt! men då få vi se vad tjejen säger se om vi inte ska ha kvar den ett år till då! Tack för hjälpen!! men är det inte det priset en en vanlig b3:a ligger ??? |
|
Hawar |
Tror inte du får mer för din än den "vanliga" b3:an |
| Tyvärr så är milen problemet, samlare köper inte högmilare, därav värdering som en "vanlig" B3 | |
|
Ne he det va ju lite tråkigt att höra i och för sig så är det ju inte så mycket som skiljer sig! lacken och inredning, skulle inte heller ge så mycket mer för det!! |
|
|
Det är så illa! men då få vi sälja den för det priset!! men du tror att man kan få typ 80000 eller?? |
|
| vet inte, men jag hade lagt ut en annons med utgångspris däromkring. Äldre Alpinor o M bilar är inte direkt lättsålda så det är bara att hoppas på att rätt köpare som förstår att uppskatta din bil dyker upp. | |
|
Tack så jätte mycket för hjälpen är väldigt tacksam för hjälpen!! känner att jag inte ha råd att ha kvar bilen nu när man flyttat till Stockholm! allt är ju lite dyrare här upp!! |
|
|
J.Bencker: Jag tycker nog att du ska försöka på 100' i alla fall. En Alpina borde ju vara mera lättsåld än en M3 då alpinan går att Entusiastförsäkra. Mvh Morgan Alpina Club Schweden Länk |
|
|
Tcyker med att alpinan borde stå högre i pris än en m3 med tanke på att den är inte lika vanlig som en m3! sen går den som du sa att försäkra billigare. Mvh Jocke.B |
|
|
Tcyker med att alpinan borde stå högre i pris än en m3 med tanke på att den är inte lika vanlig som en m3! sen går den som du sa att försäkra billigare. Mvh Jocke.B |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.