|
|
|
|---|---|
|
Hej. Någon som har varit med om detta? Det uppkommer i hastigheter över 100 km/h. Svårt att lokalisera varifrån men låter nästan som att det skulle vara från underkant av vindrutan eller från torpedväggen på förarsidan?? | |
|
Hej smokey, Samma fenomen på min. Jag har lagt märke till att plastbiten som täcker hela nederdelen av vindrutan är sprucken och delvis lös på min bil, anar att det kan ha med saken att göra. // Johnny |
|
|
På min är det lika dant.Prövade att slänga runt tejp runt hela rutan + plastdelen å då blev den tystare.Kan vara att limmet runt rutan böjar släppa,blir tort efter tag. BMW e lag |
|
|
Instämmer i kören. Samma fenomen. |
|
Juhas 530i |
Efter att bytt vindruta fick jag ett liknande problem. Åkte tillbaks och bad glasmästaren att fixa problemet. Lite lim och vindbruset skulle vara borta sa han... visserligen blev det bättre men efter vintern verkar det som om problemet blivit större, det suser helt förjävligt i 120 km/h., skall be dom att lossa rutan och sätta den dit igen med nya listor. Han sa att dom haft liknande problem med många e34:or... Vad kan det bero på? Mvh Juha |
| Hehe och jag som blir irriterad av att det börjar blåsa ordentligt vid 220km/h! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.