|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Det är ett vanligt lurendrejeriknep att saluföra en populär bil skitbilligt. Många ringer och frågar, får tyvärr reda på attden just blivit såld... MEN, att de har en till "på väg in" för mera normalt pris. Ett billigt knep. BMW CS #6212 |
|
|
Håller självklart med om att priset är för lågt men i detta fall så var ju samma bil annoserad på mobile så argumenten om momsfiffel eller försäljningsknep av den svenska handlaren håller väl inte riktigt. Orsaken till att den annonseras så billigt som den gör på mobile är väl det som är intressant. ___ //Ulf |
|
| Har den svenska säljaren sålt bilen, eller den tyska? Och isf till den svenska? | |
|
Vad jag menar är att M6:an inte behöver ha blivit såld, eller att den kan ha sålts till "normalt" pris - men tack vare annonsen har säljaren fått en lista på intresserade personer som i de fall de lämnat uppgifter om e-post och/eller telefonnummer kan vänta sig hurtfriska påringningar om nya objekt. En säljare lever ju delvis på sitt kontaktnät. BMW CS #6212 |
|
Grubbe |
Haha, fan vad ni spekulerar. :D _____________________ 19" är vinterdäck. :D |
|
Bilen blir ju knappast mer seriös bara för att den finns även på Mobile,,tvärtom!! mm,, kanske är riktig bilen då,,men i så fall är säljaren helt pantad för just nu står nästan 30pers i sverige och väntar på sina bilar.. vilken firma som helst skulle köpa bilen för 800.000kr,,klart killen kanske inte behövde mer pengar än så.. det är bara att kolla vad dom kostar i tyskland.. |
|
| Nåt är skumt tror jag !!!!!! | |
| Nåt är skumt tror jag !!!!!! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.