AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
2.980

Billig M6:a Till salu på bytbil

Sida 1 av 2
Länk

Någon som känner till säljaren?.
Visa användare
265
riskok
M3 E46 SMG
Bling-Bling Edition
Rätt pris hade den i alla fall!!!
Snart så ligger dom en bit under 500´ och då jävlar!

MVH Patrik

Grubbe
Värdeminskningen verkar drabba M6:an rejält hårt. Jag är inte förvånad..

8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
650,000 låter FÖR billigt. Det verkar vara samma bil som säljs på mobile: Länk

Och där är det 30,000 Euro billigare än den näst billigaste bilen. Visst värdeminskar BMWs rätt bra. Men inte SÅ bra. Det där är i princip i stil med en 645:a. Jag kan slå vad om att man INTE får vagnskadegaranti som den svenskaannonsen påstår. Varning alltså.
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Håller med om att det låter som för billigt...Begagnade M5:or ligger ju på 100-200' mer.

___
//Ulf
Visa användare
265
riskok
M3 E46 SMG
Bling-Bling Edition
acey: Låter rimligt faktiskt... Men man kan ju be dom plocka hem den och gå igenom den som fan innan köp.

MVH Patrik

Jo.det är samma bil som på mobile.
I priset ingår fullständig genomgång på auk Bmw verkstad(mätarställning,ursprungskontroll osv).
Någon som känner till säljaren,Anderssons Autosolutions?.
Jag har varit i kontakt med dem och de verkar vara seriösa,
Visa användare
3.753
Sani
Volvo XC60 T6 Black Edition -26
Ex moms?...
Inkl moms
BM
707
BMW-Jonas
M2 beställd!
Misstänkt billigt. Måste vara något galet med bilen. Tänk på att firman skall göra en hacka på det priset också!!

Mvh

Jonas
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

BMW-Jonas: Den svenska firman gör ju en hacka eftersom vi vet priset den annonseras för i Tyskland. Däremot så vore det ju intressant att få reda på hur den tyska firman kan sälja den för det priset dom har i annonsen...

___
//Ulf
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Precis, den svenska firman kan väl vara hur ärlig som helst, priset är ju fortsatt sjukt billigt i tyskland. 565,000 för en frisk välutrustad M6:a. Varför?

Gammal pressbil/testbil kanske?

Flåklypa
C.
749
C.Svensson
320iT-06 E91

testbil...hua...

Min svarta: Länk
Min blå: Länk
låter alldelles för billigt..är ni säkra på att det är med moms.. även fast det är en testbil ska den väl itne vara så billig
Visa användare
265
riskok
M3 E46 SMG
Bling-Bling Edition
Dom ska inte kosta mer.

MVH Patrik
varför ska dem inte det??? väntetiden på en sån är ju väldigt lång så priset sjunger inte lika fort samt att dem är ju helt nya.. dem kan väl inte tappa halva värdet på ett halvt år...
Visa användare
265
riskok
M3 E46 SMG
Bling-Bling Edition
bmw_jerry: För att då har jag inte råd nästa år okay. Så ner med priserna nu tack.

MVH Patrik
Visa användare
132
Mr_Beemer
Bmw M535i-85 "Gustav Adolf"
Enligt utsago från säljaren så är bilen från en konkursförfaltare i tyskland och dem har generellt ett påslag på 20t på alla sina bilar så även på denna, såld i fredags enligt säljare.... Han har även en till M6a till salu för precis under 900 så det e lite skillnad....
Det fattar väl vem som helst att för såna pengar får man ingen M6!!
Möjligtvis en rejält rullad..Eller så klart en momsfifflad..
priserna lär inte sjunka i år i alla fall,,lång väntetid på dom om man ska ha en ny...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.