|
|
|
|---|---|
Danne L |
Tjena Tänkte höra med er om ni har några fälgtips till mig 19 eller 20" fälgar som ska sitta på en e39 maxpris 12.000 för fälgarna, kollar mest i tyskland själv men har inte hittat några riktigt "maffiga" så kom gärna med så mycket förslag som möjligt |
|
Länk /Udo Dirkelsniff Länk |
|
|
Dom här tycker jag gör sig bra på e39. Länk Detta är bara 17", men dom finns även i andra storlekar. I denna storlek får du både däck och fälg för 12000:- Dom är köpta på däckfirman i Jönköping, kommer inte ihåg vad den heter just nu, men dom annonserar mycket på Powerbörsen. BMW CS #5206 |
|
|
Här finns nya M5-replikor som jag ska köpa till min E39. Jag ska visserligen ha 18", men de finns som 19" för 13990 kr.. Finns många andra för Bmw på sidan som ligger på 11990 kr. Länk Länk |
|
|
Jag köpte dessa till min bil: Länk Mvh Björn Länk |
|
|
M6 fälgarna är riktigt snygga på E39, tror de finns som kopior för vettiga pengar. Annars är ju 1Björn:s alternativ riktiga snygga. Min svarta: Länk Min blå: Länk |
|
| 1BJÖRN:Var köpte du dom? | |
|
Jag köpte dom av Razvan på Styla bilen i Höör. ASA AR1 Mvh Björn Länk |
|
Danne L |
Tjena igen jag är mest sugen på fälgar med "bred kant" om ni förstår vad jag menar kom gärna med så många förslag som möjligt |
|
Hej Danne. Såna här har jag köpt, väntar bara på däck så troligen är dom pålagda då du kommer upp. Så får du se dom live. Jag gillar också Bred kant och då finns ju inte lika många att välja bland. Länk Min bil Länk |
|
|
1BJÖRN: vad är det för Tum på dina fälgar? |
|
|
jag har köpt superstar grandeur 11x19 bak o 9.5x19 fram väldigt bred kant! 305/25 bak o 235/35 fram Länk Länk |
|
Danne L |
Riktigt snygga Forry, är det Rondell 58 fälgar? |
| M6:ans fälgar skulle sitta som en fläskläpp! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.