AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
891

någon som vet något om denna m5 -92 i Vimmerby

ha
853
hall112
BMW 740IA E38 -94
någon som vet något om denna m5 -92 i Vimmerby? Har knappt 10mil dit så det lockar att åka och kolla på den. Priset gör ju att man tror att det är ett lik, men man vet ju aldrig. Har själv köppt 2st riktigt billiga M5:or som absolut inte varit lik trots lågt pris.

Länk
Visa användare
234
Morgan Hasselkvist
B10 V8 #041 2001
AlpinaCS #002
Jag bor i Vimmerby så jag kan gå ner och kolla om det är den jag tror att det är så hade rätt slitet grått eller vitt skin vill jag minnas. men mycket dokumentation.

Mvh Morgan
Alpina Club Schweden
Länk
Skall finnas en hel pärm med kvitton, mycket bytt bla koppling, en dämpare, oljetrågspackning mm. Har för mig att den haft en försäkringsskada (omlack av en sida om ja ej missminner mig). Något sliten förarstol.
För det priset är det bara att köpa!

C.
749
C.Svensson
320iT-06 E91

Det måste ja vara ett kap om det inte är några speciella konstigheter med den, typ mätarfiffel eller annat.

Min svarta: Länk
Min blå: Länk
ha
853
hall112
BMW 740IA E38 -94
bilen såldes direkt efter att den kommit in så det var nog ett riktigt fynd.
C.
749
C.Svensson
320iT-06 E91

Taskigt taskigt....:(

Min svarta: Länk
Min blå: Länk
M5
523
M5-Power
M3 E46 Coupé -02
Den var nyligen till salu på blocket av en privatperson i Gamleby.
Den var till salu för 50000 kr för tre veckor sedan men den försvann från blocket efter en vecka, tänkte åka och handla den men låg däckad i influensan. Troligen bytte ägaren in den på bilfirman mot en annan bil men det är konstigt att de vågar sälja en M5 så billigt med tanke på konsumentköplagen, de kan åka på en riktig blåsning om det är något fel på bilen. Eller så säljs den som ett renoveringsobjekt... Undrar vad de gav för den i inbyte?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.