|
|
|
|---|---|
| någon som vet? innerligt tacksam=) | |
|
Jag vet inte vad "velvour" är för något men formsydda mattor till din BMW finns att köpa hos din närmaste BMW-återförsäljare. Hurså? Några särskilda problem eller, förutom det mystiska materialet? Mvh Björn |
|
|
"velourmattor" eller tygmattor som de även kallas köper du lättast på BMW. Bra passform osv. jag köpte till 540in samt till familjens 325a i veckan som gick. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
| Andersson_CSI: Vet du då vad priset är på mattorna till en e46:a? tänkte nämligen införskaffa nya mattor nu till sommaren och köra med gummimattorna på vintern.. ;) | |
| I bmw:s vårkampanjbeoschyr 2006 som man just fick hemskickad så står det att velourmattor har ett rekpris på 1050:- men nu är det specialpris 750:- | |
| Okey, låter bra det ;) | |
| Var in å beställde mattor i går :) | |
| Reklamkampanjen gäller enligt uppgift bara e90/e91, dock så kostade tygmattor "city" bara 685:- till min e46 när jag beställde dom idag. | |
|
Erik> Vad fick du betala? *BAWORAK* |
|
|
Ska beställa velourmattor jag med efter påsk. Hoppas dom håller bättre än mattorna till E46 som slets väldigt fort, Keep Your Distance! |
|
| Svante, har inte fått dom än, men tror priset är 795:- | |
|
För alla 4 eller bara för förarsidan? Låter mycket billigt tycker jag... *BAWORAK* |
|
| Alla fyra. | |
| Beställde mattor idag och som sagt så gällde bara vårkampanjen e90/e91 tyvärr.. :/ | |
|
Någon som vet om det går att köpa enbart förarmattan till en e36 coupe och vad den kostar i såfall ? 328 [Avställd]: Länk 318: Länk /Daniel |
|
|
Just förarsidans matta verkar gå att beställa separat, finns då iaf artikelnr. för den. Länk |
|
| Komplett sats till E36 kostade mig 941:- idag | |
|
941:- var ju inte så farligt endå.. Får forska vidare i detta. 328 [Avställd]: Länk 318: Länk /Daniel |
|
|
Hämtade min nya till förarsidan hos BMW igår. FY FAAAAAAAAAAAAN vilket skit i jämförelse med mina gamla. Inte alls lika tjock o "mullig" och följsam som de/den gamla jag har/hade. men så är det väl..allt bra försvinner till förmån för sämre saker... *BAWORAK* |
|
|
Vad är det för skillnad mellan velourmattor och den lite billigare "city" mattan? "Kalla mig gärna kapitalist, men det är inte därför jag kör BMW" |
|
|
Velourmattan är tjock och tät. Citymattan är glesare/grövre. Velour = Sommarmatta. Gruset/smutsen ligger ovanpå och syns City = Vintermatta. Gruset/Smutsen ramlar ner i mattan och syns mindre |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.