AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
818

Ljuddämpare i E30 325?

Hej!
Det är så att jag vill ha lite härligare sång i motorn nu till sommarn, vem vill inte det ?!
Jag har just nu ett Simons sportsystem på min från kat. och bakåt, men jag vill att det ska "leva om" lite mer.

Då till frågan... är det nån fler ljuddämpare än slutburken på en E30 325iK?

Hej du!
Tog mig vidare via din "bil-länk" och ser att du bl.a. skriver:
"Sänkningssats 40/35, alldeles för mjuk!!! KÖP INTE SÄNKNINGSSATS PÅ WWW.AUTOPOWER.SE, HAN SÄLJER BARA SKITSAKER!"

Ville bara säga att Autopower - vad jag vet - inte säljer några sänkningssatser.
Däremot finns tröjor, skylthållare och klistermärken att köpa för hugade spekulanter.

Hadegott!

/Magnus

Min pärla: Länk
kollar du på PowerBörsen så hittar du säker en som säljer sänksatser... GE Motor...

Pe
341
Peter_1982
328i Coupé -95
318i -89 (M42 140hk)
Lite OT, men det verkar vara rätt stor variation på Gerths fjädrar o dämpare. Min 318 är hård som faaaaan o ligger som ett strykjärn i kurvorna :-)

On topic, kolla på www.realoem.com o leta dig fram till din bilmodell så kan du se exakt vilka delar som ditt avgassystem är uppbyggt av...
tyvärr så sa inte det där mig mycket... men fick veta av en annan att det bara är slutbruken och ev. katalysatorn som dämpar lite :/ f-n vill ju höras mer i sommar!! :P

Li
68
Lidas
320 i Cab -89
Plocka bort nån av ljuddämparna och ersätt den med ett rör.
Rör i rätt dimension hittar du på tex. mekonomen, carfix etc.

Glad Påsk!!
BM
130
BMW_320turbo
2002 -70
320i turbo -88
325im turbo -89
sätt ditt ett stort endrör och ta bort den sista burken, sen så är du nog nöjd
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.