|
|
|
|---|---|
|
ja vilket e de.....skulle gärna vilja veta tex haltek, har ju massa betäckningar vad e de senaste??? någon som vet mvh pezen Länk | |
|
ingen som vet?? mvh pezen Länk |
|
|
Hetaste sprutet för en "peng": Autronic Hetaste sprutet för en "slant": VEMS Sedan så vet jag inte vad det senaste från Haltech är, men tänk en gång extra då du väljer sprut :) |
|
|
jo de e ju står ju mellan haltech å autronic... man e ju bara rädd för å köpa grisen i säcken...både e bra de vet ja men vad e bäst om man ser till funktioner å mappning..... ja vet ju att när ja kommer till killarna på ppf så säger dom ju de dom sälger e bäst å frågar man på etapp ¨så säger dom ju nått helt annat de e därför ja frågar här för här finns de ju lite killar som kör me olika sprut=olika synpunkter annars tackar man så mycke för svaret mvh pezen Länk |
|
| Du kommer inte bli besviken på ett Autronic om du väljer det, tar Haltech med hästlängder. | |
|
Jag köpte Autronic för att jag visste att det fanns folk som kunde hjälpa till med installationen. Sen så skippade jag allt och lämnade iväg det till PPF. =) /Edvard BMW CS #4503 Min dagbok: Länk |
|
|
man tackar då blir de så:) mvh pezen Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.