|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag är typ 180cm och väger runt 80kg tror Grubbe är lite större och vi sitter kanon i dessa stolar. MVH Patrik |
|
Grubbe |
p3r: Vad menar du? Jag har köpt grymma kolfiberstolar och jag vet bara en i Sverige som säljer dem. Om folk frågar vart jag har köpt dem, ska jag svara att jag inte vet eller? Smygreklam my ass, vill jag göra reklam för Riskoks produkter skulle jag väl fan inte smyga med det? _____________________ 19" är vinterdäck. :D |
Grubbe |
hampe m3: Dom mäter 34cm på sittdelen, så det är väl bra om man inte är jättefet om man vill ha dem. Jag är 182 lång, väger 85kg och är väl lite bredare än genomsnittet över ryggen och jag sitter bättre än i någon annan stol jag har testat. :) _____________________ 19" är vinterdäck. :D |
hampe m3 |
inget för mig då ;) hahaha 182 å 117 kg. 34cm??????????? mindre än omkretsen på en halv tränad underarm????? Hur som, otrligt balla stolar, ännu colare då dom uppenbarligen väger väldigt lite också. Mvh hampus |
|
Men det är diametern inte omkretsen ;) Nå ja dom passar en "normal" person som använder typ M och L kläder he he MVH Patrik |
|
Grubbe |
Omkretsen på en underarm bör vara längre än 34cm för att ens få räknas som halvtränad. :D Beroende på om man väger med eller utan "konsollerna" så stannade iallafall min våg på 6,9gk (utan konsollerna), jag kan tänka mig att konsollerna väger 2-300g per stol. Så om man säger ~7kg per stol så ljuger man iallafall inte. :) Då jag lyfte ut originalstolarna höll jag fan på att bryta ryggen av mig, men dom här lyfter man in med en rak arm ungefär. _____________________ 19" är vinterdäck. :D |
Grubbe |
Precis som Riskok säger så passar dom nog dom flesta människor förutom dom riktigt fetaste. _____________________ 19" är vinterdäck. :D |
hampe m3 |
Grubbe håller med dig, finns en hel del arm b_gar som springer omkring med kyl skåp underarmarna o tycker dom e grova, även om dom har 45 cm spagetis till armar, o då e inte enns underarmarna nämnda. När man e uppe i Lee Preist nivå då e man fulländad, ungerfär som era vagnar ;) Mvh hampe |
Grubbe |
hampe m3: Haha. Visst har du rätt i det. Iofs så väger man 85 pannor på 182cm så måttar man inga 45cm++ hur mycket man än vill. :D Fast å andra sidan håller jag inte i några kylskåp heller. _____________________ 19" är vinterdäck. :D |
| Fleeeer bilder tack Erik!! :D | |
Grubbe |
Borsta: Fler bilder kommer nog kanske mot helgen. Då börjar den nog se ut som en riktig bil igen. :D _____________________ 19" är vinterdäck. :D |
hampe m3 |
Grubbe, haha det trode jag inte heller att du gjorde. |
hampe m3 |
hampe m3 |
|
Grubbe: Såg din M3:a live idag. Har aldrig gillat vitt men de gjorde susen på din bil måste jag säga. Blev ruskigt sugen på en M3 E46 när jag såg din. Kanske skulle ta o kränga M5:an. : ) Stolarna så riktigt fräcka ut dom med. Tunna som bara den måste jag säga ///Micke M5:an Länk |
|
Grubbe |
Duffyman: Skojj att du gillar den. :) Tänk dock på att den är väldigt långt ifrån klar där den står nu. Det mesta för slutfinishen saknas, t.ex rutor, lite lack, lister och sådant. |
Grubbe |
Man måste ta det som det kommer liksom... |
|
Grubbe: Nog satt de väl både rutor o lister på den där jag såg den alltid. Mycket snygg. ///Micke M5:an Länk |
|
|
hampe m3: Tja är du inte över 190cm och väger mindre än 95kg så bör det inte vara några problem. MVH Patrik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.