|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
Grubbe |
Länk Okej, betänk att bilen är under konstruktion, så inget är fastskruvat eller klart under några som helst omständigheter. Men på Lördag natt/Söndag morgon åker jag ned till 540is för installation av kompressorkittet. Önska mig lycka till! :) |
|
Fy fan vilka stolar ;) MVH Patrik |
|
|
Grubbe - Du ställer inte ut på elmia alltså, eller? /// Viktor Kärran Länk Mer mos till folket! |
|
| var fan fick du tag på dom ???? | |
Grubbe |
ViccoA: Nej, det gör jag inte... diou: Skicka ett mail till Riskok, han hjälper dig mer än gärna. :) |
|
Det kan du tro! Ska man vara värst så ska man köra Grubbe´s stil! MVH Patrik |
|
| Fan va läckert!! | |
Grubbe |
Tackar grabbar! Stolarna är verkligen kanon. Dom väger ~7kg styck mot originalets 39kg styck. :D Stommen är i kolfiber och den är klädd i svart skinn med grå alcantara. Mycket mysig att sitta i. Kanske inget för den jättefete dock. :/ _____________________ 19" är vinterdäck. :D |
|
Wow! Verkligen fina stolar, kanske skulle stase på sånna till min! om det går det vill säga. Men iofs är stolsvärme ett måste får mig! |
|
Grubbe |
Just dom här stolarna är det ingen justering på what so ever och inga elsitsar heller naturligtvis. :D Jag tror att man kan köpa till "glidunderreden" om man vill kunna justera den i längsled som en vanlig stol, men det är bara jag som ska köra den här bilen så stolen sitter där jag skruvar fast den. :D _____________________ 19" är vinterdäck. :D |
|
Ja stolarna ser ju riktigt "mysiga" ut... Vore rätt kul att se en bild på själva bilen också:) Min svarta: Länk Min blå: Länk |
|
|
Mumma!!!!! Man får ju st*nd:) Grattis till bygget. Men tyvärr är sådana stolar endast drömmar för M5 män:) |
|
| Hur mycket får man ge för sådana stolar? Det är ju en viktbesparing på ~70kg! | |
|
dom finns på realcar för 6000kr styck. dock utan skinn ser det ut som.. mvh evers |
|
Grubbe |
Mina är inte sådana man köper på Realcar. Skicka ett e-mail till Riskok för pris och info. :) _____________________ 19" är vinterdäck. :D |
| He he Realcars är inte samma... | |
|
Det är tur att ni inte gör så mkt smygreklam för varandra överallt ;) Speciellt på zatzy, där lyser det igenom så mkt.. No effense! Mvh Per |
|
|
P3r: Vad gör man inte för en M3 vänn! :) MVH Patrik |
|
hampe m3 |
Porsches clubb sport stolar? |
|
Yes fast bra mycket billigare och i kolfiber. Porsches egna stolar är i glasfiber. MVH Patrik |
|
hampe m3 |
Dom ser oerhört smala ut, stämmer det, de flesta stolarna verkar va byggda gör 10 åringar med mus arm som sitter o lirar CS hela dagarna, eller finns dom e olika bredder eller e det rentav mått beställning? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.