|
|
|
|---|---|
|
Hej Kan man få tag i en tok fin 750 av senare årsmodell från tyskland med 15-20k mil på mätaren och ordentlig utrustning för 30-40k utan själva importkostnaden Länka gärna ifall ni hittar några då jag fattar noll av tyska Mvh Henrik | |
|
Japp för dom pengarna är de inga bekymmer, i Tyskland finns de gott om fina exemplar kvar, till skillnad från skrotet här på hemmaplan. BMW CS #5139 |
|
|
Detta är din bil... Länk 750i-94 Schwarz Mica "samma som 525i Sportlimo" läder med kantsöm i annan färg, svart innertak och 2äg, ägaren vet inte vad han ska ta, men bilen låter mycket intressant tycker jag. Mvh Stephan |
|
|
Okej tack för svaren det fanns inga bilder på bilen i den länken eller är det jag som inte hittar? Jag har spanat in några bilar kan ni som kan lite mer om import och bmw ge lite "expert" utlåtanden om dom bilarna här är dom fyra som jag tittat mest på Länk Länk Länk Länk Mvh Henrik |
|
|
Kan inget speciellt om E32 men den tredje bilen verkar ju ha bra historik och dokument sparade sedan den var ny. Den fjärde ser fräsch ut på bilderna. ___ //Ulf |
|
| Den första har varit till salu extremt länge. Bil nr 3 har R6-front, vilket känns lite konstigt men det MÅSTE inte vara nåt fuffens. Bil nr 4 är den jag tycker känns mest intressant, men det är svårt att avgöra vilken som är "bäst" med dessa bilder. | |
|
Men det står i annonsen på nr3 att det inte är den bilen som säljs på bilderna för dom har ingen digital kamera såg jag när jag översatte det på nån sida som kan översätta från tyska till engelska Mvh Henrik |
|
|
Tack för alla svar föresten men vad menas med r6 front? Bil nr4 är såld nu tyvärr:( Mvh Henrik |
|
|
R6 front = smala njurar, V8/V12 front = breda njurar. Mvh Stephan |
|
|
Jaha okej där ser man:) Mvh Henrik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.