|
|
|
|---|---|
|
Hej hej BMW grabbar. såm rubriken lyder?? Länk | |
|
vadå förslag? går du i köptankar eller? |
|
|
Mitt förslag är att säljaren sänker priset med 80-100 000:- för att bilen skall vara marknadsmässigt prissatt. Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Ska du köpa bil eller stereo? "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
|
Håller med Kalle. |
|
| Att bilen kostar 120 och gasen försvinner ibland är inte stabilt tycker jag! | |
| "jag har kvitton på ca 550,000 som jag har laggt ut på bilen". Låter verkligen fullständigt osannolikt att han skulle ha lagt ut över en halv miljon kronor på den. Kan iofs förklara varför han inte har råd att byta bromsskivor, "packningen till lufttorken" och vinterdäck... | |
|
Sen kan man tillägga att han inte skrivit ut varken regnr eller sitt namn. Avstår tycker jag.... Det finns mänder med fins e46or för det priset |
|
|
Jag antar att killen som säljer kommer att skriva i följande tråd efter försäljningen Länk Samtidigt så vet jag att en vinnarbil (billjud) går att sälja till dom som inte själv kan bygga oavsett bilens skick! |
|
|
Stinker surt om den annonsen... Åker man och kollar på bilen så finns de säkert ett tio tal fel som måste åtgärdas och bilstereon består av rena skitprylar från biltema eller liknande. Tror de e nån dum jävel som hoppas blåsa nån ännu dummare..? Kôpt kärlek är fin kärlek..! My precious Länk |
|
|
hehe bilen är till salu igen. MEN OBS!!!!!!! Små pratare och tv4 behöver inte ens tänka på att höra av sig. |
|
| Sorry länken:Länk | |
| Ja en del människor är ju för roliga.... | |
TobbeBMW |
Den killen kommer att få behålla den bilen tills han blivit 95 år o dom får släpa in honom i bilen med rullator o allt :-) Om han inte justerar priset, en sådan bil säljes bäst i delar... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.