|
|
|
|---|---|
|
Är nybliven BMW-ägare och behöver nu skaffa sommardäck och fälg. Vill ha 17-tumsfälgar då det verkar ge en kombination på komfort, pris och stil som passar mig. Helst originalfälgar eller möjligtvis bra kopior. Hittade en uppsättning radial-styling 32 som har suttit på en z3:a som verkar passa men är osäker på hur de skulle se ut på min bil. Skiljer sig bilens uppförande mycket om man kör med de bredare bakhjulen? Jag vill ha en sofistikerat snygg look på bilen. Inget pimp my ride. Kom med tips! | |
|
Jag har själv nyss skaffat mig m dubbeleker 68, orginal fälg. Gillar utseendet på de fälgarna... lagom sportigt utan att man måste skämmas för att köra med pimpad bil. Mvh, Anders Är inte parkeringsplatsens snabbaste karl... |
|
| 68:erna verkar snygga. Såg nu på Länk att 32:erna som jag nämnde verkar ha ET 41 för z3 och 46/47 för E46 så de kommer nog ändå inte att passa. | |
| Style 68 fina klassiska M-fälgar annars tycker jag style 119 eller 44 är enkla och fina. 44:an är säkert hyffsat enkla att hitta begagnade. | |
| Styling 42 är i min smak snyggaste 17" till e46. | |
|
På touring får jag slå ett slag för Stjärneker 44, klockren fälg. Ja hann med några olika alternativ på min 330. Style 44: Länk Style 68M: Länk Style135M: Länk Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Håller med wendtan om Stjärneker 44 och det inte enbart för att jag har dom själv Länk (finns fler bilder i min profil). Fick dom för övrigt pålagda för en timme sedan och som vanligt så är det alltid en kick när man får på sommardäcken. Style 68M är också en fälg jag skulle kunna tänka mig. Krysseker 42 till E46 är jag inte så förtjust i då dom inte har samma breda fälgbana som till E39/E38. Vet inte hur lätt det är att hitta begagnade Stjärneker 44, tror inte jag sett några annonserade i Sverige när jag kollat. Däremot så brukar det ofta finnas style 68M. Fanns faktiskt en uppsättning nylige till ett riktigt bra pris men dom verkar sålda. ___ //Ulf |
|
| har själv Style 50 och är mycket nöjd med utsendet | |
|
Vill du inte ha original, så finns stjärneker 44-stilen som Replica till vettigt pris! BMW CS #6212 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.