|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| när ger ni er ut på vägarna med era bilar??=) | |
|
Ute och gasar sen 1:a april, eller mellan snöandet och minusgraderna iallafall =) Sanslöst kass vår! |
|
|
Frugan tog ut bilen nu i helgen (den 8 april) för att köra den raka vägen in på service. Jag är på på en 6månaders tjänsteresa i Korea och kommer inte hem förens i slutet av denna månad... Men nu är den i alla fall ute ur sitt kalla garage för att få äta asfalt åter igen. |
|
| har redan tagit ut min | |
| korea??? hur är det där e där mycke bmw där eller | |
| Ställde på den 24 mars. Satte på sommardäcken idag däremot. Gick från 18tums vinterhjul till 17" (style 42) sommarhjul. | |
|
-Igår, första turen till jobbet idag. Man glömmer verkligen hur den är att köra över vintern. Mvh Sibbe Länk Länk |
|
| Stället på bil-fan så fort jag har köpt en :) *skratt* | |
| *ställer | |
jimmy/bmw |
var å besikta den igår så nu är den redo för sommarn :) |
|
blackmanswish: Tja i Korea så har jag kanske sett 300 BMW:s på 6 månader och då har jag letat... 290 av dessa har varit nya 7 serien och ägs av nyrika industriledare... men det roliga är att i mitt garage där jag bor står det en 850 CSI.. inte direkt en dussinbil, tragiskt är dock att ägaren klistrat på enorma M-emblem över hela bilen och så lite snygga skotthål påklistrade och ett avgasrör som kan skjuta fotbollar. Får mig att gråter i min BMW-själ |
|
| Plockade ut min i måndags. Har aldrig mått bättre :P | |
| Min är ute sedan i torsdags förra veckan, mycket gott! | |
|
Idag!! Mvh Björn Länk |
|
|
1a maj. |
|
|
Jag försöker nog skona min bil från stenskott och massa äckligt vägdamm.. så 1:a maj är nog det troligaste budet.. /M |
|
|
Det blir nog närmare maj för min del oxå. Jag har bara kört 25 mil med den, från Linköping där den köptes till landstället där den ställdes i garaget. Så jag ser verkligen fram emot att ta fram den!! //Micke Min sida Länk |
|
|
Det blir 1:a maj, och besiktning 2:a maj.... //Daniel |
|
|
22 april för min del. 328 [Avställd]: Länk 318: Länk /Daniel |
|
| ehehehe stackar 850,, | |
|
Ställde av den idag, börjar gälla på måndag! Har sån abstinens att jag tvättade Volvon idag... Wilhelm Svenselius |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.