|
Sida 5 av 5
|
|
|---|---|
|
Bmw Stefan: Stämmer tyvärr :) Maila mig på info@truecarbon.se så kan vi prata lite om det. MVH Patrik |
|
|
Tja! Mycket snygg bil du har! Skulle vilja ha lite tips på vad det är för sänkning eller chassi du har på den och eventuellt pris på det? KW-chassi? Hade en M3 -01 innan men va tvungen att sälja den för att jag flyttade in till stan. Nu har saknaden blivit för stor och jag tänker köpa en -02 eller nyare med SMG låda. Tänkte även sänka den och montera 20" sulor på den. Vill att däckkanten ska vara i samma höjd som kanten på hjulhuset runt om. Mvh. Olof Hane80 |
|
| riskok...vad blir nästa projekt om man får veta?? | |
|
Först en lägenhet :( Blev trött på att bo i en hyresrätt och lyorna i stan är inte direkt billiga. Men jag är bra sugen på en M3 E36 Turbo. MVH Patrik |
|
|
Såg bilen på Elmia och den såg helt OK ut, men original är förstås betydligt snyggare. Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Kalle Hansen: He he vi vet alla att du tycker det ;) Men smaken är som baken säger dom. MVH Patrik |
|
| riskok..du verkar ha näsa för stil så det ska bli kul att se ditt nya projekt.. hoppas det blir riktigt grymmt som detta | |
|
Riskok: Jag vill se din bil på BMW Spring Break 6 Maj på Mantorp, kommer du dit. I mina ögon är du ju den givna vinnaren i utställningsklassen 3-serien, om du ställer ut! Kanske man även får se den på bana, går den lika bra som den ser ut? Z3MPOWER |
|
|
z3mpower: Jag kommer gärna upp men jag vill inte köra hur gör man då? MVH Patrik |
|
m3kär |
Riskok; Den är riktigt d....a tokbra!:D. Vill ha faktorn går i topp och den som säger annat är nog mest avundsjuk.? // Robban |
|
JpM3: Umitza´s värsta är det :) Riktigt bra Angel Eyes skall kosta lite över 2000:- om du frågar mig. Billigare går lätt sönder eller är ren skit som inte lyser alls. MVH Patrik |
|
|
riskok: tack! va ett tag sen jag frågade =) men var får jag tag på umitzas grejjer? 2000 är ju inte så farligt. har spanat på några för 7900:- fast det är nog hela strålkasstare. Är det svårt att motera själv? |
|
|
Riskok: Om du inte vill köra på bana så behöver du inte tänka på så mycket. Det är bara att komma (behöver inte bry dig om några tider. Anmäl dig vid ingången och berätta att du vill ställa ut (kanske prova konbanan), pröjsa en liten slant (50/100kr beroende på medlemskap eller ej i någon BMW klubb) och rulla in. Du får sedan hjälp med anvisningar vart du kan stå. Föredrar du att bara kika på evenemanget och parkerar utanför så betalar du inget inträde. (Inträdet för bilar är till för fina priser). Vill du där emot köra på bana så ser det lite surt ut nu. Man skulle ha anmält sig senast i går på www.bmwsc.com och sedan betala in banavgiften beroende på vilken typ av medlem i någon BMW klubb du är eller om du ville ha en PR (provapå) licens. Sedan måste man vara på plats innan 9:00 tror jag det var för obligatorisk bangenomgång och regler för bankörning. Jag ser fram mot att du dyker upp, antar att du även ställer ut, vinsten kan jag dock inte garantera, det är upp till besökarna att avgöra. Vatten finns på plats om du behöver tvätta av den lite. Z3MPOWER |
|
|
Riktigt fin var skönheten iaf :] |
|
|
Patrik!! Vi hade kunnat samåka till Mantorp, men nu har jag fått en bil i sidan på bilen,så den visas knappt upp offentligt nu. Mvh Jonas Ride it like you stole it!! |
|
|
Jonas 328: Fy fan va surt! Hojta till annars så löser vi ju det! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.