|
Sida 4 av 5
|
|
|---|---|
|
JohnJohn1; Det tycker jag inte, som exempel; jag skulle inte köpa en silver M3 CSL/M6 eftersom det ser ut som en snikbil där tillverkaren inte haft råd att lacka hela bilen, "det är svart som gäller på dom bilarna, då går det leva med kolfibern" men ska det vara riktigt snyggt då är det kolfiber överallt som gäller. Mvh Stephan |
|
| det finns bara en sak o säga..PERFEKT.. gillar den rejsiga stilen med massa kolfiber men att bilen ändå är rätt så clean..har du gjort något med motorn?? får man fråga vad fälgarna går loss på :D??? | |
|
Hej på dig!! Jaha när ska du börja med min lilla bil då?? ;) Ja som sagt kul att se den färdig nu, men hoppas på att få se den live snart, kanske kan den bli lika snygg som min någongång hihi. Mvh Jonas Ride it like you stole it!! |
|
|
Jonas 328: Oroa dig inte ;) Jag köper mig en M3 E30 snart med! he he MVH Patrik |
|
| fattar inte att vissa av er kan säga att det va för mycke... BILEN ÄR JU FIN SOM FAN, | |
|
Hej riskok! Såg din bil hos Mr Cap igår, bilen är FET och Snygg enl. mig. Det blir nog många som kommer att vrida nacken av sig i vår. Hoppas du inte har hämtat ut bilen idag, pga regn. |
|
|
Jag tycker det är skönt att se att någon vågar vara annorlunda. Plus att den är läcker. Good Job. |
|
|
det såg ut som att det var regn påväg till elmia iaf :( Länk |
|
|
Skitsnygg! Såg rejsigt ut med svart huv, gjorde sig bra till silver. Förr såg man rallybilar/racingbilar med svarta huvar, för att det inte skulle blänka? Kändes rejsing iallafall över din bil. Tufft! Faktiskt en av få "stylade" M3or (samt övriga stylade bilar) jag skulle kunna tänka mig att ha likadan! Tummen upp! |
|
|
Enligt mig så är den asgrym o dom som inte gillar den ska väll va as glada att dom ej har den då...det ä väll Vorsteinerhuv på den va? Jögga. |
|
| Är nyfiken påhur den där Alfan ser ut som en del pratar om, är det någon som kan länka till en bild på den? | |
|
Just det ja ..glömde är det HRE fälgar eller vad är det? Jögga. |
|
|
Riktigt riktigt grym, tror inte en M3 E46 kan bli så mycket snyggare. Min M3 Länk BMW CS Nord #6028 |
|
|
Länk Hemsidan Länk |
|
|
Riskok visst var det din som var på Elmia. Tyckte den liknade din ialf! |
|
|
Tack gubbar jag är rätt nöjd med faktiskt!!! Den är till salu nu om någon är sugen. :) Har hittat min nästa bil redan på mässan vad eller vilken är lite hemligt än ;) MVH Patrik |
|
|
Måste säga att bilen din var rätt fin ja :D -- DTM system och rak 6a ;) |
|
|
Måste bara få svära; FYSATAN VAD SNYGG! Såg den på mässan. 7 stjärnor av 5 möjliga! Bra jobbat! ;) |
|
| tjena! Såg bilen i lördags på Elmia. och den ser mycket bättre ut i verkligheten! kolfiberdetalserna är helrätt! | |
|
"Riskok" Jag hörde på mässan att du skulle ev sälja din grymma bil? Stämmer det? I så fall vad tänkte du begära cirka. Mvh Stefan //Stefan// |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.