AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
7.700

Bilder på min M3:a. Den är dock inte original ;)

Sida 3 av 5
Visa användare
265
riskok
M3 E46 SMG
Bling-Bling Edition
Yes ringarna ska inte gå runt helt. Ser inte lika arg ut då.
Här är en original BMW med Angel Eyes...

Länk

MVH Patrik

riskok; Uppskattad, det tycker jag den verkar vara, jag skrev dom detaljer jag skulle ändra på om jag ägde bilen, jag kan förstå att du vill göra den mer synlig med huven och fälgarna, det skulle inte vara nödvändigt om M3:an vore i min favoritfärg Estorilblå eller möjligen Dakargul II dom syns även med karossfärgad huv och mörka fälgar, går det inte utöka kolfiber användandet i karossen? Framskärmar, framstötfångare, vad skulle det kosta? Alfan var en chock att se, allt var kolfiber=)

Ps; För egen del hade jag föredragit att min 540iM/6 varit i Estorilblå, men eftersom jag inte vill ändra på fabriksutförandet i den utsträckningen blir det ingen ändring av färgen, en skrikigare bil kommer senare, förhoppningsvis i färgen Santorinblått=) min andra 540i/6 är perfekt i diskret utförande, vara men inte synas är något som också tilltalar mig, även om jag föredrar skrikiga färger, helst på bilar som är ovanliga i dom färgerna, som Neongrönmetallic 540iM/6 E34 och Gul Audi A8 4,2Q-03, eller Magmaröd MB E55 AMG W211.

Mvh Stephan
Visa användare
265
riskok
M3 E46 SMG
Bling-Bling Edition
Stephan735i: Kolfiber till M3:an kostar mer än vad det smakar kan jag berätta. Min SMG Kåpa kostar 3000:-. Njurarna 2000:- etc... Bara min front kostar ju 29990:- och luckan 10000:- mm mm mm

Gissa vad resten kostar ;)

MVH Patrik

Kolfiberhuv är helrätt på en rejspreppad bil med bur osv men tillsammans med 20" får jag inte riktigt ihop ekvationen... släng på ngn rejsig BBS-fälg och originalljusinsatser så blir den riktigt fräsig!

/Olof

Sportsfahrzeug aus München
C.
749
C.Svensson
320iT-06 E91

Den är riktigt grym, kanske inte riktigt min favoritstil på fälgar men grymt är det och syns gör den! Vore kul att se en bild helt från sidan också. Sedan vore det kul att se en bild på Grubbes bild också, kanske något som du kan fiska fram och lägga upp...:)

Min svarta: Länk
Min blå: Länk
Grubbe
C.Svensson, kolla en annan tråd som jag precis la upp för en sneak preview. :)
di
140
diou
Bmw M6 Cab 2007, Svart/svart.
du syns för litte i jönköping annars var bilen snygg !!
Visa användare
1.330
Heinz_Keller
VW Passat 2,0tdi Masters Premium -12
onödigt snygg!!!!! :D

// Erik
Visa användare
1.716
635 CSi
325i T -89
525i Executive -96
635 CSi -86
B7 Turbo Coupé -86
BMWCS#5430
AlpinaCS#033
Snygg! Ren och fräsch, ingen massa krafs.
En sak tycker jag dock: Det är att njurarna ska ha kromade sarger! Det ska alla BMW ha, det gör fronten lättare.
En sak till: ditt fabrikat av xenonlysen hade jag valt bort. Måste dom skriva "xenon" med stora bokstäver på lyktsargen så går dom bort. Det spelar ingen roll hur bra dom är... Är dom bra, tom riktigt bra(?) så är det en anledning om någon att INTE skriva xenon.

Men du har en mycket fin bil, var stolt över den!

/Fredrik
Sp
3.093
Spajjjs
330e Touring -22 Mineral grey
riskok. du fattade nog inte riktigt vad jag menade.. alltså... ringen vid xenonlampan ser ut att sitta snett i förhållande till xenonlampan...

// M.v.h. Daniel
Grubbe
635CSi: Det är Bmw original xenonljus som följer med bilen från fabriken. Det sitter original på alla M3 E46:or och går nog inte att välja bort.

Men visst... Man kan nog konvertera till lyktorna från coupén utan xenon. Då slipper du texten.

Mvh Stephan
Grubbe
Okej, tillval eller inte. Det står XENON på dem iallafall och jag tar hellre det än att harva runnt med lyktorna utan xenon. För dom ser inte skitbra ut enligt mig. :/

riskok
M3 E46 SMG
Bling-Bling Edition
635 CSi: ha ha ha ha
Visa användare
1.716
635 CSi
325i T -89
525i Executive -96
635 CSi -86
B7 Turbo Coupé -86
BMWCS#5430
AlpinaCS#033
OK, då får jag ge mig... Jag fick för mig att det var eftermarknadsxenonprylar (långt ord det där) som var bättre än original. Men är det original och det står xenon på dom så är det väl bara att acceptera.
Självklart ska bilen ha xenonlysen!

Fast så värst "bling" tycker jag inte att bilen är (lyckligtvis). Jag förknippar bling med smaklöst vulgära skapelser med alldeles för mycket glitter, OCH:

Din M3:a, riskok, är endast välkomponerad, ren och snygg!

mvh Fredrik
hampe m3
Ruskigt fläskig, även om 20"are e anningen stort i mina ögon samt att den e enningen låg, men smaken e som baken.

Klart huven ska va olackad alt klar lack, det ska synas, annars kan man lika gärna strunta i det.

mvh Hampus
ma
27
mattias_m3
M3 E30 -87.
728ia E38 -00
318i E30 -89
540i E34 -94
Brutal!!

Mycket snygg bil, kolfiber och M3 (alla modeller) är som gjorda
för varran!

mvh Mattias
Jo
436
JohnJohn1
Alpina B3 3,4s Cabrio
Tok fet grabben! Har nu ny bakgrundsbild ;)

Stephan735i: Lite fel och jämföra med en ren race bil om det är Alfan från Avesta du tänker på?
Go
750
Goldcom
328iA M-Sport -13
911 Carrera 4 GTS -18
Såg nu efter diou:s inlägg att du bor i Jönköping. Känns inte fel att ha en sådan fin bil i staden men lite konstigt att jag aldrig sett den. Gratulerar till en riktigt snygg bil i alla fall!
bu
2.655
bumper
318d -14
320i - 20
Porsche 911TT -07
Lamborghini -12
Porsche 911 Turbo -89
Tjenare.

Fin bil och fina bilder. Men jag tror att den är mycket finare i verkligheten.

Så sant som du säger, bilen ska fungera som en reklampelare för ditt företag och då kan man inte lacka huven etc.

Gillar själv riktigt sänkta bilar precis som din. Eventuellt så borde du höja den ett par millimeter bak.

/Edvard
BMW CS #4503
Min dagbok: Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.