|
Sida 2 av 5
|
|
|---|---|
| Ser bra ut Patrik ;) | |
|
Angel Eyesen kommer ifrån Umnitza. Ska vara dom värsta som finns när det gäller att lysa starkt och vit. Ett måste för alla M3:or!!! MVH Patrik |
|
|
Snygg bil och superfräscha fälgar! Har också lite svårt för huven även om det är häftigt med kolfiber.....= ) |
|
|
Jag hade lackat huven i bilens färg samt lackat fälgarna Chrome Shadow i övrigt mycket lyckad. Ps, Ska kolfibern synas då ska hela bilen vara i kolfiber, som den Alfa GTV jag såg härom veckan. Mvh Stephan |
|
|
en helhet är bäst. antingen hela karossen i kolfiber. eller kanske hela bilen. lackad svart? m3 e30 - finns det något alternativ? |
|
|
Nix det blir bra som det är :) Jag är nöjd om mina prylar syns vilket är viktigast. Sen så hatar jag svarta bilar och en kolfiber kaross skulle kosta mer än en ny GT3 RS... MVH Patrik |
|
|
Jag ser annonsen framför mig: Säljes snorlåg E46 M3 SMG II! ;o) Skämt å sido, en lackad huv, något mindre sänkning och 19" så hade bilen varit riktigt snygg! |
|
|
acey: inte min still att vara som alla andra. Jag har 19" fälgar i garaget och dom är för små för en M3:a. Ska det se rätt ut ska det vara 20" :) Jag gillar även mina bilar låga och feta inte för mycket och inte för lite. Men visst en original M3:a med lite små roliga saker är inte ful dock så ser den ut som dom andra fem M3:orna i stan. Nej det här är en väldigt individuell M3:a med enbart det bästa som marknaden har att erbjuda om du frågar mig. Visst mitt KW chassi stör sig banåkarna på men då även Magnus med den andra silvriga M3:an har ett sådant och hans bil går riktigt fort runt valfri bana så är jag nöjd. Jag hade ju ett ACS PSS9 chassi innan som gjorde bilen högre än original vilket inte är min smak. Jag tror faktiskt att bilen uppskattas mer på andra ställen än på AP där folk hela tiden dömer ut egna stilar. M3:an är inte världens bästa ban bil och skulle jag börja få för mig att köra bana så hade jag lätt valt en GT3:a istället. PS: Missa inte att jag säljer kolfiber och om jag då ska lacka huven som alla andra så ser folk inte hur fet äkta kolfiber är. Vorsteiner gör dom bästa prylarna och passformen är bättre än original. Med vänlig hälsning Patrik |
|
|
Lätt en av de snyggaste M3orna jag har sett i alla fall. Den har allt. Inte för överstylad, bara perfekt. www.stylabilen.se |
|
|
Kommer jag att äga en M3 E46 i framtiden har jag hittat förebilden för hur den ska se ut! Skitsnygg! Inget överkladdat utan precis lagom. //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
|
Riktigt fin bil - 20" är perfekt! Tycker väl kanske också att den kunde varit 10-15 mm högre bak :) (OT: Och för min del börjar jag nu med nästa tusen inlägg...) |
|
|
Sani: Jo den ska höjas en liten bit för nu går det inte köra med den. Den är låg nu för att den skall stå på Elmia :) MVH Patrik |
|
|
Den va riktigt nice... En gång V8:a alltid V8:a... |
|
| Patrik såg bilen live för en stund sen och det ser nice ut, rutorna blev bra dom med .... | |
|
POWERM: Ha ha det är mer än vad jag vet ;) MVH Patrik |
|
|
Riktigt läcker M3:a!!! Stilrent stylad... Och huven ska absolut inte lackas! Om jag ska anmärka på nåt, så tycker jag den kunde varit lite högre där bak. I övrigt perfekt..! /Tero |
|
|
Synd att dom fula PDC:erna ska förstöra bakändan på bilen bara. Dom borde du ju kunna vara utan på en sån liten bil? Spackla igen dom hålen och den lilla luckan så blir det nog riktigt snyggt! ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
|
riskok: helt klart snygg bil! tummen upp, dock skulle jag vilja ha en något högre bak, gärna 15mm högre så man får lite mer gummi i hjulhuset, så matchar det bättre med framhjulen.. Diesel-räsern /Rickard |
|
|
Framhjulen ska ner mer inför mässan dock ;) MVH Patrik |
|
|
Mycket fin bil! =) men sitter verkligen ringarna som dom ska? tänkte på Länk // M.v.h. Daniel |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.