|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
"Närkedialekt precis"... den va kul!;-) Nicke |
|
| Ja, nästan alla är nyimporterade. Årsmodeller från -97 och framåt. Men inte en enda långmilare?? Han har haft tur när han hämtat hem bilar! ;-) | |
| Jag mailade precis och frågade om de har verifierat mätarställningen på något sätt, ska bli kul att se svaret :) | |
|
Haha, jag mailade också, innan jag såg ditt inlägg Mr328! Hoppas de blir lite skitnödiga av vår nyfikenhet i alla fall. Återkommer självklart med deras svar (om jag får nåt...) Mvh Daniel |
|
| De bilar som har gått långt, 20000 mil + är de få svensksålda bilar som de har inne. Samtliga importer har gått någonstans mellan 8-15 tusen mil. | |
Qvarnström |
Inget att ha! |
| Har inte fått svar på mitt mail än. De orkar/vågar väl inte snacka med oss :) | |
|
Men jag fattar inte att inte Blocket tar bort annonsen!!?? |
|
|
Nej, det är ju faktiskt så att man börjar tycka att Blocket är oseriösa också. /Daniel |
|
| Jag har inte heller fått något svar, de kanske inte vill ha kunder som frågar om sånt :) | |
| Skulle nån kunna pm:a mig om vilket företag som sålde dessa bilar?? Bor själv i örebro och tittar runt efter en eventuell BMW. Så man inte går och handlar av dom!! Ingen av länkarna funkar längre så.. | |
| Jaha, annonsen är tebax igen!! Nu har Blocket plockat bort den TRE ggr! Länk | |
|
TrendAuto i Örebro. //Lövet Excusa me, vir optime, cogitio inquis tibi nomen "fatuus" es? |
|
Stekaren |
SMSade dem nu och sa att det var sista gången jag ville se den bilen på blocket annars skulle jag upplysa någon som skulle intressera sig för deras skumaffärer. |
|
Spännande! Stekaren: SMS:ade du till bilfirman eller till Blocket. För man kan ju undra vad Blocket håller på med också, kan ju inte vara så bra för deras "varumärkesbyggande" att det är så lätt att återinföra en tidigare bannad annons. Egentligen borde man ta upp detta med högsta hönset på Blocket! /Daniel |
|
Stekaren |
sadanber: Till firman. De är faktiskt sant det du säger. |
|
Man kanske skulle maila en länk till den här tråden till Blocket? Vad tycker ni andra och är det någon som redan varit i kontakt på blocket efter att de återinförde annonsen? /Daniel |
|
Stekaren |
Blev uppringd av vad jag tror var någon säljare eller ägare på bilfirman, han var inte otrevlig eller så men påpekade att han fått bilen i inbyte och att han inte visste att den skulle vara skruvad. Nu vet han det iaf :) |
|
Om han talar sanning så är han ju sällsynt okunnig/blåögd för att vara proffessionell bilhandlare... /Daniel |
|
| Heh, det var ju nån på sida 1 som redan hade påpekat för honom att den var skruvad, så helt ovetande kan han ju inte ha varit. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.