|
|
|
|---|---|
|
Hej allesammans!! Igår köpte jag o min sambo en M5, årsmodell 03,...Vilket drag det e i bilen asså..hade en M3 3.2 innan men jag trodde inte det var en sådan skillnad......Bilen i fråga är tillverkad mars-03.. Den är titansilvermet med svart/grått skinn...har gått 6800 mil.. Den är i princip fulllutrutad..utrustad till 99%.Det enda den inte har är garageportöppnare...visste inte ens att man kunde beställa till den typ av utrustning...Importerad förra året av en bekant...Känner personen i fråga som jag köpt bilen av,därför känns bilköpet extra tryggt..En mer pedant person när det gäller bilar får man leta länge efter,och det är ju så det ska vara.. Det sitter eishenmann sportavgassystem och 19" BBS......... Vi ses på vägarna i södra sverige mina bmw-vänner... | |
hampe m3 |
Grattis,lite bilder skulle inte sitta fel. mvh hampus |
| Det kommer bilder så småningom...... | |
735 |
Bianca: låter som du/ni har en tung vår framför er ;-) GRATTIS!! |
Gemini__ |
Låter helt perfekt, låter som en bil som jag skulle vilja ha =) Eisenmann-system och 19"-are gör inte saken sämre direkt. Bilder tack. ;-) Mvh: Thomas |
|
Grattis, ja bilder vill vi se. :) Min M3 Länk BMW CS Nord #6028 |
|
| Hur addar man bilder......? | |
| Har några bilder jag tagit med min mobil,men jag ska låna min farsans digitalkamera så ni får vänta ett tag.... | |
|
Grattis till nya bilen, hoppas ni får plats. Ang bilder, du mäste lägga upp bilderna på någon sida och därefter klistra in länken till bilden, eller bli pro medlem och lägga bilderna under din profil. Mvh Sibbe Länk Länk |
|
|
Biiiiiiiilder!!! Grattis till vagnen! |
|
| Faaaasiken bimmer seb va har du för avgassystem på din billllll vart helt till mig när ja såg filmen fan va gött den lättt har du ingen när du varvar lite så man får höra på sången ? MVH Micke | |
|
Riktigt fin bil du har där Seb... det enda jag hade gjort annorlunda skulle varit att jag hade tonat rutorna med en lättare toning runt om.. Rascal.. |
|
|
Tackar, (nästan så man rodnar av komplimangerna) Bilen är "komponerad" av Stephan på forumet, det är kelleners slutburkar och X-pipe samt supersprint headers. Krångligt med toning fram eftersom man måste byta rutor inför bes, det är orginal toning baktill. Ps. Det finns ett klipp till på hemsidan där jag kör med bilen. Ds. Mvh Sibbe Länk Länk |
|
Gemini__ |
Ouch! För jäkla snygg bil du har, kör försiktigt bara. Ha det! Mvh: Thomas |
Gemini__ |
Såg att du ska sälja bilen, det går snabbt i vändningarna här =) Kul att ni ska får tillökning. Mvh: Thomas |
|
Tackar, det är dags att byta till kombi :-) Mvh Sibbe Länk |
|
|
Byt mot min 330 touring M sport -03?? Jag var och kollade på din M5a innan du köpte den, och kan intyga att den låter nå fruktansvärt grymt, bara ljudet är skäl nog att handla. Jag ringde dan efter jag kollat på den när pengarna var klara men då var den såld.. Mvh evers |
|
| Everes, kan man få se bilder på din B6 3,5 S kanske? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.