|
|
|
|---|---|
| Länk | |
| Fina bilar gott ljud i dom . Jag skulle välja Alpina´n | |
|
Att dom inte orkar fixa till backspeglarna på Alpinan :) Hade lätt tagit M5::an, den låter tex mycket bättre. //Agge |
|
|
Tja Micke Esed här som jobbade på plåtverkstan på kneippbaden.Har tappat bort dit nr. du kan väl höra av dig på min mejl:Esed@jwr.se Ha det Bmw följer inte utvecklingen dom leder den |
|
|
Med tanke på att M5 e60 inte verkar vara helt problemfri så är nog detta ett gott alternativ till en lite för extrem bil som nya M5. Mvh Sibbe Länk |
|
|
om man visste att m5an var problemfri så skulle jag ta den utan tvekan, fast vem säger att b5an är problemfri? |
|
|
B5 motorn är betydligt mer säker än M5 motorn. Alpina har inte trimmat motorn så hårt, och ligger absolut inte så nära gränserna som M modellerna gör. Självklart är bägge alternativen åtråvärda, men i trygghet är B5 motorn ett säkrare val. Garanterat.. |
|
|
Detta är mer kärlek! :) Länk elpe300 325'an: Länk |
|
|
Så skoj att något jänkare dubbat det :D MVH, Victor Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
... och vad är snacket med "B5 Biturbo" - stämmer verkligen inte. Dock skoj att se att effekten ligger över angivet, precis som tester visat :) MVH, Victor Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
@E38B12 det gör det också hos M5an Sista M träffen i tyskland var det bromsning av bilarna på schemat och då visade det sig att 8 av 10 V10:or (vare sig M5 eller M6 nu) låg betydligt över 540hk i M mode. Dom andra 2 låg betydligt över 507 häst. 507 är bara en siffra som BMW valde p.g.a. av den legendära 507 roadstern :). |
|
| det va iallafall en sjusärdeles kar till att köra bil!!!!!!! | |
|
OT: Mötte en B5 idag på E6 norr Hbg. Tyvärr såg jag den sent och missade om det var svenska skyltar eller ej...men Alpinablå var den i allafall ;) ___ //Ulf |
|
|
Alpina B5 #001 finns i Helsingborg. elpe300 325'an: Länk |
|
zupra1 |
Hur får man igång filmen??? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.