|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
| Om du kör din 325 E30 full gas på ettan och sen kastar i tvån på torr och ren asfalt och på raksträcka, släpper den då? | |
|
japp min gör det Iko www.e30cabrio.se www.e30.de |
|
wixen |
Oja...alltid lika kul;D |
|
Helt underbart =) kör ni ifrån Saab 9-3 Aeron -00 (205 hk) med era 325or då? Säg lite vad ni har kört ifån så man vet vad man ska gasa imot =) |
|
| slk 230 kompressor | |
| Seriöst? | |
| Ja det e sant , sen vet jag inte hur han e som förare. | |
| ok... Jo det är nog inte omöjligt. Slk har ju ca 193hk. Något mer ni har piskat? | |
| T o m min 323 släpper på tvåan... | |
|
oja..det gör min också :) fast nu på vinterföre är det mycket roligare... släpper ju på 4an i 70 och då är det ju roligt att leka lite i svängarna när bilar är bakom en :P |
|
|
TRODDE DE VA MER KLÖS I BMW M3 -96 (321HK) Min går loss när ja lägger i 3:an på torr asfalt mer 225/45 -17 men den är trimmad med portad o planad topp, hårdarre ventilfjädrar, 288 graders Dr Shrick kam, supersprint extraktorrör och ljuddämpare, 535:s luftmängdsmätare och spridare, mappad och flyttat varvstop. Vet inte effekten men ja hängde på M3:an på 1,2,3 sen på 4 börja han dra ifrån lite kom totalt ca 30-40 meter före 2 ggr när vi körde ca 700-800 meter. |
|
|
Man får gratulera. Det räcker inte med en m3 för att vara coolast i stan man måste kunna köra bilen också. Bra att du arbetar för e30s ära! Låter som okej trimmning Vikor!!!, har du bänkat bilen? "Om du får låna bilen, lovar du att köra försiktigt?" |
|
wixen |
Jag drog en mini cooper S.....vet inte riktigt vad det sitter för motor i den? men den väger ju betydligt mindre än min |
| Jag drog en Ferrari med min bmw. | |
wixen |
haha....okey:D |
| Wixen:Jag syftade inte på dig utan en annan i detta inlägg. | |
wixen |
I get it;D |
| nej tyvärr har inte bänkat den så ja har ingen aning om effekten vet du ungfär hur mycke de är? | |
| föresten vet nån hur ja ändrar vart de står va jag har för bil utan att betala pro medlemsskap?? om de går? | |
|
Drog en kundvagn idag utanför Konsum. Han hängde med bra de första cm sedan bara drog jag ifrån med flera kundvagnlängder. Slänger jag dit ett Placebo filter oxå så lär ju Hammarströms M3 Turbo ligga i farozonen. |
|
|
min `325im släpper nog inte.. kanske om man våldar så spinner det kanske litte. men det räknas knappt ;) jag kan stava jag är inte rädd :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.