|
|
|
|---|---|
|
Har BMW orginala strålkastare till en e39 med oranga blinkers som sitter på bilen. Har nu fått tag på vita blinkers fram där det medföljer hela insatsen för strålkastaren. Skall byta insats men för att spara pengar så tänker jag göra det ev själv än att lämna bort dem(strålkastarna och pengarna)till verkstaden. Har letat i autopower om mekartips men ej funnit! Är det någon som kan ge bra råd/tips vart man kan finna sådant tips eller om du själv har bytt strålkastarinsats/vita blinkers fram. "Tummen mitt i Handen" | |
|
Tjena! Det är ganska lätt. öppnar motorhuven,ta bort dom små listerna som sitter under ljuset,mellan kofångaren. Ta en ficklampa och lys,så ser du två styggen skruvar,ta bort dom. Sen sitter det skruvar på ovansidan ochså,dem ser du direkt. sen kan du ta bort balken(rammen) som sitter över kylaren och som går över lyktorna,bli lättar då att komma åt. försök själv,du kan! mvh tommy |
|
|
Tommy: inte lura "tummen mitt i handen folk" Alla fyra skruvarna kommer ni åt från motorrummet. Lycka till |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.