|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
hrm som sagt vanebildande, men det är kul att det engagerar så många! och kan säkert göra BMW ägandet bättre för alla parter i framtiden, snart kan väl vi (flertalet av oss) mer än BMW själva och med den kunskapen kan vi öppna ett eget BMW-center som kan utföra tjänster och svara på frågor som kostar mindre än BMW's egna, det vore något. |
|
| Är alldeles för ofta här inne, blev beroende på bara någon månad efter det att jag köpt bilen. Måste ta mig ur detta snart. | |
| Jag är inte beroende, jag tycker bara att det är väldigt roligt att vara här! :) | |
|
Man får ju betydligt bättre hjälp här än om man åker till en Bmw verkstad och ber om hjälp. I alla fall för oss med gamla Bmw modeller. Ofta har t.ex. de vid disken ingen aning om vad det är för modell om man t.ex säger E28.... Min svarta: Länk Min blå: Länk |
|
|
Forumet är beroendeframkallande för att det är så trevligt folk som hänger här så klart! Sen är beroendeframkallande och beroende kanske inte riktigt samma sak (försöker jag intala mig själv, fasII förnekelse) =) /// Viktor Kärran Länk Mer mos till folket! |
|
|
Detta forum är sjukligt beroende framkallande.. Frugan tycker att jag sitter mer framför datorn än med henne... |
|
| Har precis varit i fjälls en dryg vecka var tvungen att döva saknaden med enorma mängder öl. Funderar på att aldrig mer fara bort. | |
|
känner igen mig med men jag är inte beroande av forumet men så fort man inte har något att göra på jobbet klickar man på autopower och läser :) Måste nog säga att detta är det bästa forum som jag varit på, bäst i sverige kanske till och med :) BMW- När du älskar att köra |
|
| Haha :) sanning | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Förnekelse är en utav de första syndromen vid gravt missbruk!! ;) MVH Patrik |
|
Tänk om de la ner forumet ;-) Autopower.se - Som en enda stor familj :-) |
|
| Det är det bästa forumet helt klart. O ja, jag kör ej bmw just nu men trots det finns jag oftare här än någon annastanns. Folk här är mycket mer hjälpsamma än på övriga ställen som tillochmed ibland är otrevliga mot en(?) bara för att man inte har 1000inlägg att skylta med. | |
|
Har också fått den där sjukdomen =P tycker jag sitter här för jämnan och läser å skriver. Väldigt roligt att forumet finns och att det fungerar så bra!! =) Nä nu måste jag nog göra något annat än att sitta å kika på autopower.. hihi -- DTM system och rak 6a ;) |
|
|
Trevligt folk och mycket information. Varför skulle man inte sitta här alla regniga dagar och sena kvällar? Undrar om det är därför jag är singel..? hmm... |
|
Juhas 530i |
Har endast haft internet hemma för cirka 1 1/2 månad. Redan nu har frugan börjat ångra sig och frågar värför jag jämt sitter framför datorn...dessförinnan fick jag mycket käft på jobbet när chefen gick å kollade loggen och insåg att jag hade återigen varit på det där "jävla bilforumet" merparten av dagen. Mvh Juha |
|
Har man ingen tillgång till en dator då åker mobilen fram fort som tusan. Autopower finns ju även som wap sida.. mycke bra tycker jag :) 328 [Avställd]: Länk 318: Länk /Daniel |
|
|
Wapsidan är väldigt beroendeframkallande när man är på resande fot. Lite trist att den hoppar tillbaka till den gamla versionen när man svarat på ett inlägg vilket gör att man för stänga ner och starta om sidan. Keep Your Distance! |
|
|
Beorende? Näää.... bara till 100% :) |
|
|
He... Går upp och ner. Nu är jag mer eller mindre "ledig". Märker att jag måste gå in på AP varje dag och beta av alla nya inlägg. Datorn krånglade idag så blev jag riktigt irriterad och nervös. Tvungen att ordna, nu sitter jag här och skriver i denna tråden. -Phil |
|
|
Har man varit borta några dagar utan varken wap eller dator få man mycket att göra =P minst 30 mail i inboxen med autopowerforum haha -- DTM system och rak 6a ;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.