|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Då provar vi där istället! /H |
|
|
Cab går att åka i alla väder! =), PÅ vintern är det fan härligast får då undrar verkligen folk vad man håller på med, sånt gillar jag! =). När det regnar är en otrolig upplevelse att köra när det regnar. Det går jätte bra tills det börjar bli för myycket vatten och torkarbladen föser över allt till fönstret på förarsidan då dropppar det in vill jag lova. Men passagerar sidan klarar sig utmärkt helt torrt även i värsta regnet (har provat =)).. Men sommarn kan inget slå då alla som åker coupe verkligen slår sig själva i huvudet och tänker " varför har inte jag cab i detta soliga väder" |
|
|
Henrik du har mail! "Z4 love it" |
|
|
......det hela slutade faktiskt med att det blev Kentas Z4, så i början av juni då jävlar.. Nu kan ni ju börja dra rövarhistorierna om hur Kenta fullkomligt kört skiten ur bilen och att den egetligen bara är en rykande, hårt bankörd rosthög.... :-D /Henrik |
|
|
Grattis till inköpet! Lite lustigt att det blev som det blev. Från att inte ens känna till Autopower så slutar det med att du köper en bil av en annan forumanvändare. Hur som helst hoppas jag att du får en trevlig sommar med nyförvärvet. Mvh Johan |
|
|
Onekligen... :D Det ska bli mycket kul med en cab, och det ska bli oerhört intressant och se vad man tycker i slutet av sommaren! /H |
|
|
Hej igen Henrik! Jag kan intyga att livet är helt underbart när man som nu i helgen legat på en slingrande fin 70 väg och känt den underbara väghållningen och motorns härliga respons. Jag gråter faktiskt nu!! Grattis till en underbar bil. PS: vi kan väll boka en dag för hardtopp och det andra runt omkring köpet nästa vecka. PS: jag skall "tåga" ner till borås igen i veckan. "Z4 love it" |
|
|
*längtar* ....det där med tåg tycker jag låter bra! Mer sånt, kompletteringsträna med cykel också... :-) /H |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.