|
|
|
|---|---|
|
Jag har presic fått min splitter nya 530d-06 och har införskaffat en KCR box. Hur långt ska jag köra innan jag monterar in boxen? Man borde väl köra in den några mil först eller har jag fel? På Bmw säger dom att motorerna är inkörda i bänk innan dom sätts i bilen. vet ej om det stämmer men? Mvh Daniel | |
|
Jag tycker att du borde ha köpt till motorförsäkringen från KCR Länk då monterar de boxen också. Mvh |
|
|
Spelar ingen roll alls när du monterar boxen. Det som spelar roll är hur du kör. KCR boxen ser bara till att insprutningen hivar in mera diesel i motorn än normalt. Och det sker ju när du gasar hårt. |
|
|
Gurkan28; Varfoer sparade du inte 3500 och koepte MEHRLEISTUNG som oss andra...:)!! Se trade 'Erfarenhet mehrleistung....' Mvh marineutter |
|
|
Så det spelar ingen roll om jag slänger i den när det är splitt ny? och vad är MEHRLEISTUNG som ni pratar om?? Jämförbart med KCR eller? Mvh Daniel |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Inga som helst garantier från Bmw eller maskinskadeförsäkringar gäller om bilen manipuleras |
|
Gurkan28. Kolla tråden om Mehrleistung boxarna här. Länk Deras hemsida (enbart tyska dock..) Länk Vi är flera som kör med dem och alla verkar nöjda hittils. Det var ett gruppköp med 8-9 BMW dieselägare. //amullo --- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.