|
|
|
|---|---|
|
Det finns väl ung. 8-9 likadana bilar som min här på Autopower, och jag undrar om det finns någon mer "Hellrot" här, eller om alla kör svart/mörkblå eller silvermetallic? | |
|
Jag hade en imolaröd 330Ci tidigare. Min personiga åsikt är att det är den snyggaste färgen på coupén. Speciellt med m-pkt. |
|
|
Ah, men hur skiljer sig Imolaröda färgen från den som enligt min "utrustningsspecifikation" heter Hellrot? Håller f.ö. med dig om att det är den tuffaste färgen. Hade en laserröd A4t tidigare. |
|
|
Imola är mörkare röd än hellrot och är i mitt tycke en snyggare färg. Att de sen är den snyggaste färgen med m-paket kan jag INTE hålla med om :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
"Att de sen är den snyggaste färgen med m-paket kan jag INTE hålla med om :)" Äh, men det är för att du är en rookie på BMW. Du kommer övertygas med tiden ; ) |
|
|
Lite färginfo: Länk Har inte lyckats hitta ngn bild på en Hellrot...bara Imola i mängder / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
330-mike: Om du tittar på bilderna på min gamla bil så märker du att den är lite mer "blodröd" än "illröd". Länk |
|
|
Japp acey, den är lite mer djup i nyansen. Snygg bil. |
|
|
Hellrot är en underbar färg, det säger jag inte bara för att jag har en BMW i den färgen på gång=) Utan för att jag tycker det, ovanligt med Hellrot på E46 Coupe skulle jag säga. Imolaröd har jag kommenterat tidigare och gör inte det denna gång. Jag gillar illröda bilar, en Laserröd Audi S8 är en klar favorit. Mvh Stephan |
|
|
Finns S8:an i laserrött? |
|
|
330-mike; Via Quattro GMBH med namnet Audi Exclusive går det precis som med BMW Individual att få vilken färg man vill, däribland Laserrött på en S8, bild... Länk Mvh Stephan |
|
|
Ajj........vore hur gott somhelst med en sådan. Men nu är jag ju BMW-åkare så jag får väl rösta på en Hellrot 330 Ci -06 då istället ; ) |
|
| Acey så läcker färg, så läcker...Om man bara hade "balls" för att köpa en sån bil i den färgen, KUNGLIGT!!! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.