|
|
|
|---|---|
|
Bjöd mina jobbarkompisar på denna tårta här i veckan Visst ser den god ut? Länk | |
| Såg god ut, nästan synd att skära i den...var det någon kräm i den? :) | |
| Fick en sådan när jag hämtade ut X3:an hos BMW i Uppsala.Det var en trevlig överraskning.Fick du också den när du köpte bilen? | |
|
He,he...Får man en tårta när man handlar en X3 eller annan ny BMW,då skulle jag känna mig blåst på riktigt ;) Skojar bara,en uppskattning av det slaget är alltid uppiggande. Kan man skriva "snygg" om en tårta ;) Mvh Janne. |
|
| Länken fungerar inte för mig :( Men gissar att tårtan såg ut som en BMW eller ett BMW-emblem...? | |
|
BMW emblem ja.. Mvh Janne. |
|
| Ser ut som en vanlig prinsesstårta, fast marsipanöverdraget är i bilens färg och emblemet sitter i centrum och så står det BMW. Utöver tårtan så fick jag 6 % rabatt och 25% billigare vinterhjul.Börjar längta efter tårtan igen, fast kanske i en annan färg nästa gång :-) | |
|
Kul med tårta! När jag handlade bil i Tyskland förra våren la handlaren en flaska skumpa i handskfacket efteråt... :D |
|
|
Skumpa, väska och kepa fick jag när jag plockade ut en ny Merca Vito på jobbet. Väskan och kepan går ju inte att använda men skumpan slank ner! Keep Your Distance! |
|
|
>Väskan och kepan går ju inte att använda men skumpan slank ner! Skulle se grannt ut om du hade MB-kepa och köra BMW;-) |
|
| Jag fick också en champagne flaska med BMW etikett till julklapp. Den slank ner, men kakan nämns man ju inte äta:) | |
|
Den där tårtan beställde jag själv hos min lokala bagare. Förrförra veckan bjöd en annan jobbarkompis på merca-tårta så jag var tvungen att kontra med bmw-tårta. |
|
|
Skoj! Jag firade mitt första år som BMW-ägare genom att beställa en BMW-tårta. Fast den var inte lika fin, det var bara propellern på den, ingen text eller svart. Konditoriets ägare tyckte det var helrätt (kör också BMW). /Fredrik Vacker förare ska ha vacker bil ;)Länk |
|
|
Ohh den ser riktigt god ut =P Nu vet man hur nästa tårta ska se ut iaf, man måste ju fira bilens ettårsjubileum i min ägo. -- DTM system och rak 6a ;) |
|
| Har många kollegor som kör SAAB och volvo så jag misstänker att dom kommer med nån sån tårta snart. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.