|
|
|
|---|---|
|
Hallå! Vad tror ni om denna bil? Den ser riktigt fin ut tycker jag, något särskilt man ska kolla xtra på denna modell?? Länk | |
|
Vad du ska kolla på när du köper en E36 hittar du här: Länk ___ Bilbloggen: Länk |
|
|
Trevlig bil. Härlig motor karaktär. Kolla extra efter rost vid bakre samt främre skärm kanter. Baklucka. [Bilen] Länk |
|
|
Just den du länkar till är för dyr. Avsknad av m-paket & sportstolar, färgen var inte den roligaste och tydligen inga fina fälgar heller, dessutom var ratten otroligt ful, men det är ju en smaksak. Jag köpte min i juli -05. Är jäkligt nöjd med bilen, har bytt olja & filter 2 ggr sen dess, bytt termostat & v-pump, lött om klimadisplayen, köpt nytt batteri och fixat ordning larmet på bilen. Det meste var i förebyggande syfte, kliman var det enda som man var snudd på tvungen att göra. Bilen har gått 2000 mil sen jag köpte den. Tog mig ett antal månader att hitta just det exet jag ville ha, hade lite krav men absolut inget speciellt. Jag ringde i början av juli -05 på denna bil: Länk Då ville han ha 74 tusen för den, jag la ett bud på 65 eller 68 per telefon för jag jobbat full-time då och han bor ju i kalmar & jag i v-ås/sthlm. Jag vet inte hur det kommer sig att den inte är såld än, tydligen hans grabb som har haft den och så men han har ju haft den ute i >10 månader..? Typfel är ju rost på bakskärmar, bagagelucka och möjligvis precis där framme på motorhuven. Slitna bussningar, glapp i klimadisplayen, termostat & v-pump osv (läs beg. guiden som Mugge hänvisar till). Men jag kan varmt rekommendera en välskött 323i till dig, den är rätt skottsäker så att säga. |
|
|
Håller med om ratten... hmmm, inte lätt det härmed bilköp men kul. Finns många fina bilar men många har rullat långt, kanske jag fokuserar för mycket på milen? Kanske vettigare att gå på utrustning å skick.. Jagar vidare.. Kul med snabba svar :-) |
|
|
Vill du ha en i toppskick så kika på min ;) Lite dyrare men man får vad man batalar för. Länk Bilen: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.