AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
875

individual 750 på blocket

WA
2.343
WAN
BMW F01 760i-10 Individual Alpina 21,Dodge Viper 06
fin bil men kanske lite för dyr?Länk
po
1.178
powertoy
750iA-97 Individual step.TV/Nav.
528i -82
Dra av 100000:- och den känns fortfarande på gränsen till dyr idag.
Slås av tanken vilken stil det är på E38:an (likväl på e32) medan man fortfarande har svårt att placera e65:an. Vulgär och ful eller maffig?
Visa användare
1.173
Sail
E89 Z4 -09

Jaguar XKR -07
Jaguar S-type 3,0 Executive -99
Den där har varit till salu ett tag nu. Och tyvärr är det väl så att även om nypriset var 1,2 milj så får han väldigt lite i dagsläget.

Men den är sanslöst läcker.....och välutrustad.
Visa användare
1.553
W2k
i5 xDrive40 -25

BMWCS#22725
Ja den där har man ju sett förut .. väldigt fin bil, kanske den finaste E38 jag sett till salu. Känns ändå överprisad, men för 100" mindre skulle den vara aktuell. Synd dock på färgen.

Wilhelm Svenselius
ArProPro-medlem
83
Armand
530xD Touring -17
Helt klart läcker bil! Vore inte helt fel trots den flashiga färgen då inredningen slår det mesta man sett.

Blev helt klart sugen på att skaffa TV/DVD/VIDEO i baksätet efter att ha sett denna variant.

Är det någon som vet om detta bara är ett individual option eller om denna finns att köpa hos bmw alt. om någon sett denna utrustning begagnad någonstans?

Fyfan vad fin den var. Tokig värdeminskning med nästan en miljon på 6år. Mötte en E38 750 igår med sportavgas. Shit men höll på göra i byxan. Ljudet fick en att nästan darra :)

Jag och farsan kom fram till att en E38 står i tur för att bli nästa bil. Vore en perfekt efterföljare till min E32a och E23a.

/Robin

Bmw für alle
PJProPro-medlem
2.617
PJ
730d-2016
X2 M-Sport xDrive20d
Maserati QP Sport GTS

Fullt utrustad... Nja, var är t.ex. fotstöden på baksätesgolvet samt den trådlösa luren i mittarmstödet? ;)
Fö. ett mkt. smakfullt exemplar. Priset är som andra påpekat tyvärr ngt. för högt.

Mvh. Patric, BMWCS #4598
Min E38 Länk
Bj
4.789
BjörnB
Ferrari F430 -09
BMWSC #367
PJ, ingen har väl pratat om "fullt utrustad"?

Men välutrustad kan man väl kalla den utan att överdriva?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.