AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.733

En solig och rolig dag!

Sida 2 av 2
St
24
Stekarn
328i -96
Jag mötte ju hans blick innan han började trycka på! började le. =) Fick massa grus uppslängd på min bil men de skit samma..
Saken är att han ville att jag skulle börja trycka på.. Visst det är lika mycket mitt fel. För att jag började också trycka på..

ca
403
carlsson86
Bmw M3 e93 -08
Bmw 520d f11 -11
tro fan man ska trycka på lite å busa =) hur skoj e de att ligga å hålla hastighetsbegränsningarna hela tiden? då kan man ju lika gärna köra el bil...

// en som gillar att trycka på lite.....

Diva
Sony
Jora ja har kört 320 170 H
Mina polare är BMW fanatiker :-p
Så det är därför jag säger att det är märkligt att t4 inte klarade sig bättre även om du nu bara fuskade lite
FR
4.317
FRIFART
535i-89 M-Tech
518i-95 Executive
318i-88 IS
Jag brukade köra både i skogen på eljusspår och cykelbanor med bil, kommer ihåg när jag körde i 60km/h på motionsslingan hur fort det kändes. Det är det här som är den riktiga sandlådan, tur att man bara kör hoj där nu, lite farligt med bil.

Bästa bil för bus som man fullständigt kan ge fan i är Toyota Corolla DX -80, glömmer aldrig äventyren i den bilen, den gick överallt, uppför slalombackar, isen, åkern, skogen, motionsslingan, fotbollsplanen. Tar ingen bensin och är bakhjulsdriven pch blir det rejs kör man in i skogen så hänger ingen på :-)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.