|
|
|
|---|---|
|
Finns det olika grillar till E30? Det är så att min grill-mitt med njurar sprack när jag blev påkörd varpå jag nu köpte en ny begagnad. Men när jag skulle montera dit den passar det inte alls, den nya är mycket mer utsvängd än den förra samt att njurarna hamnar en centimeter längre ut än vad halvorna kring lyktorna gör. Upplys mig! | |
| Har inte hört att det skall finnas olika grillar till E30, inte original iaf. Säker på att du inte fått en grill till E28 el. dylikt? | |
|
Har nu rotat fram min gamla grill som gick sönder (tur att man sparar på all jäkla skit) Eftersom att huven är förlängd i plåt ett par centimeter har tidigare ägare kortat grillens tjocklek med ca 1½cm, därav att min nya var mycket tjockare. =P |
|
|
tänkte låna din tråd lite, har funderat på at testa att montera ett par e34 njurar på min e30 touring, hur mycket skiljer sig dem emellan? låter det som ett genomförbart projekt lr? / Dart |
|
|
Dart, hur ser E34-njurarna ut? Är dom breda eller? Isf finns det ju "stylinggrillar" att köpa, men iofs kostar det nog mer än att bygga själv! |
|
|
e34 njurarna är ju bredare än e30 njurarna så lite får man ju alltid modda, vet dock inte om de är tjockare och/eller högre än e30 njurarna. tror det kunde vara riktigt snyggt med lite bredare njurar. se bara på skillnaden mellan en e34 520 och en e34 540. nån som vet eller kan mäta deras e34 njurar? /Dart |
|
|
Njurarna går ju ihop med motorhuven alltså estetiskt sett. Ser det inte dumt ut om njurarna blir bredare då? Jag bara undrar ingen pik eller nått. Bild nån??? Iko www.e30cabrio.se www.e30.de |
|
|
Man tror ju att det ska se för jävligt ut, men dessa njurarna ser ändå rätt okej ut faktiskt... Länk Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.