|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Tänkte rulla ner genom europa i sommar med min nyinköpta BMW, å då e ju frågan om man inte skulle göra ett litet stopp på vägen hos BMW. Kan man det? Var ligger det? Kan man köpa styling/tillbehör billigare där i så fall, typ en factoryshop? Känner ni till någon annan trevlig affär som säljer styling/tillbehör "billigt" till BMW (AC Schnitzer, Hamann, Hartge el. likn.) Blir tacksam för all info/erfarenhet ni kan tänkas ha! Mvh Joel Persson | |
|
Man kan göra studiebesök på BMW fabriken, men det ska tydligen bokas i förväg. ___ Bilbloggen: Länk |
|
|
Lär ju finnas ett trevligt BMW-museum i München att besöka. ___ //Ulf |
|
|
Lyfter tråden! Ska också åka genom Europa i sommar, och är sugen på att stanna till i München och på BMW-museumet där! Dock vet jag att det ordinarie museumet är under renovering, och att det finns ett "tillfälligt" museum en bit därifrån! Någon som besökt detta? |
|
|
Länk /Udo Dirkelsniff Länk |
|
| När jag åkte till Tyskland fick min bil åka hem till fabriken/Regensburgh) och vänta medans jag gick på fabriksvandring. Detta bokades ca:6mån innan jag åkte ner så tipset är ta kontakt innan du åker ner för att se om det har tid att visa runt dig i fabriken. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.