|
|
|
|---|---|
|
Länk Är intresserad av denna men känslan är att det är lite i "överkant" ang priset. Är den värd 109k ? Vad är rimligt?? Mvh Christer "Den som har mest grejer när han dör vinner!!!" | |
| Svårt att säga. På bilderna ser den ju grymt fin ut så det kanske lämpar sig mer för en entusiast än en vanlig spekulant... | |
|
Ja, utsatt annonspris kan ju alltid diskuteras. Det är ju en rikligt utrustad och fin Touring som är bevarad i orginalskick, som dessutom har fullt M-paket från fabrik vilket är ovanligt. Om milen stämmer så är ju det oxå ganska ovanligt på en touring av den års modellen. Vet dock inte exakt hur heta Touring modellerna är?! Nackdelar med bilen som jag ser det är mocc/tyg samt att den har den lilla datorn. Men det kan man ju faktiskt bygga om ganska lätt till den stora datorn, från det läget den nu har. Som en liten "hint" så kan jag säga att jag sålde min mycket välvårdade 328 Coupé -97, 12150mil för 116 tkr i helgen som va. För vidare spec. på min fd. 328 se... Länk . Men slutpriset avgörs helt först när man har haft möjlighet att se och köra bilen anser jag. Lycka till / Jimmy |
|
|
Jag tycker det är mycket svårt att motivera varför man ska betala mer än 80-90´ för en 328 e36 (m3 undantaget) när man får en hygglig 328 e46:a, som är en betydligt bättre bil, för runt 100´. En fin 328iT-00 med rimliga mil och bra utrustning ska du kunna hitta för 120-130´ Men vill man ändå ha en e36 ser ju den bilen bra ut på pappret men för dyr enligt mig, även om priset säkert går att diskutera. |
|
|
Bilen är helt nyimporterad reggad 060301. På mobile.de finns 3st liknande vagnar priser runt 8-9k euro! 95k skulle jag kunna tänka mig att betala för den, men jag antar att jag bör titta på den innan. Alltid frestande att höra med "er" först bara. Mvh Christer "Den som har mest grejer när han dör vinner!!!" |
|
| Skulle hellre slänga till några tusingar och få en E46a istället. | |
|
Ska "pärlan" säljas? Ja, bilen är verkligen alldeles nyimporterad och förmodligen bara för att tjäna lite pengar. 109K är alldeles för dyrt och som du säger själv så säljs de mobile.de för 8-9 K Euro. Håller nog med Jaken om att jag hade satsat på en E46 istället för lite mer pengar eller prutat ordentligt på E36:an. Glöm inte att kolla historiken och miltalet! Lycka till! |
|
|
Bilen är nyimporterad, intagen av Esa på Europabil i mitten av Februari. Letade länge efter en fin 328 med m-paket och lågt miltal. När jag beställde bilen så hade jag ingen aning om att det var dax för familjen att växa igen och det kommer var svårt att få rum i 328an med två barn samt hund + barnvagn... Därför är bilen ute på annons. Så slipper ni undra om detta! ;o) Ha en bra dag! ///Tobbe |
|
|
"ingen aning om att det var dax för familjen att växa igen..." Visst är det så, barn bara ploppar upp. Känner igen det där, ska själv få nummer två i sommar. ;) Lycka till! |
|
|
Ursäkta min formulering då, jag menar så här: Det var inte planerat för ett nytt underverk redan.. :o) ///Tobbe |
|
|
Har en kompis som sålde sin 323iM Touring 1996, 17 000 mil, samma utr + checkkontroll för ca 60 000 för en månad sedan. Bilen var i ett mycket gott skick. Schnelle fahrt, Härliche fahrt. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.