|
|
|
|---|---|
| Hej jag har en 325:a en e36 o när jag låser den så låser den upp igen direkt likadant om jag låser med larmet men när jag låser en andra gång då förblir den låst har nån nån ide vad det kan va?? | |
|
Jag hade samma fel på min 325 -92. Det var några kablar som var av i kabelstammen mellan karossen & bakluckan. |
|
|
å fan då ska jag kolla det tack!! |
|
|
TROR att det har att göra med att bilen inte lyckas låsa alla dörrar och därigenom varnar och vill "försöka" igen. Funkar innerbelysningen från alla de dörrar den ska göra det på? Kolla också att den verkligen låser alla dörrar inkl. bagagelucka. mvh Martin |
|
|
Jag har exakt samma fel på min E36:a. Första gången man låser så låser sig alla dörrarna för att ca 1-1.5 sek senare låsa upp sig igen. Andra gången man låser låser sig alla dörrarna inkl. bagageluckan och håller sig låsta. Det samma gäller oavsett om man låser från förardörren eller passagerardörren. Och innerbelysningen och dylikt fungerar som det skall. |
|
|
Hade samma fel.. endast när jag låste från pasargerar dörren. felet försvann när jag bytte dörr pg.a. krockskada. [Bilen] Länk |
|
|
Jag hade samma fel på min 325, det var c-låsmotorn i förardörren som var kass. / Mvh Ferenc /// Bavarian Motor Works \\\ Länk |
|
| felet fixat!! det var låsmotorn i bakluckan som var kass men jag låste bakluckan manuellt så funkar allt som det ska igen | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.