|
|
|
|---|---|
|
När skurkarna kör BMW så måste dom alltid skriva att det är BMW. Hade dom kört Volvo stod det säkert "förswann i en bil" Länk | |
|
Jag vet inte jag, men om jag skulle bli rånad med pistol så skulle jag nog inte börja leka Zorro med nåt svärd:) Än mindre utan svärdet som sonen. Ge pengarna, ring polisen. |
|
|
Visst är det så. Använder skurkarna en BMW, MB eller Audi så skall det basuneras ut med stora svarta bokstäver. Har aldrig riktigt förstått vad tidningarna vill komma med detta. Är vi som kör dessa märken skurkar & banditer allihopa, bör dessa märken förbjudas på svenska vägar då de används av brottslingar, eller vart vill de komma. Vi skulle kanske känna oss djupt kränkta och regera som muslimerna gjorde på karikatyrerna. /Fredrik |
|
| Det är väl lite som när det gäller hundar också? Om någon blir biten av t.ex en rottweiler så skriver tidningen "blev biten av rottweiler", medans om det var t.ex en labrador så skriver de "blev biten av hund". | |
| Håller helt med.. Den typen av artiklar får min mor att fnysa och ifrågasätta hur jag kan köra BMW.. Märket kopplas ihop med överklassen och banditer i folkmun.. | |
| 3 ggr lyckas dom nämna märket.. Otroligt. | |
|
typiskt att det alltid gör så.. [Bilen] Länk |
|
|
Kan det inte ha att göra med att de vill lämna ett signalement också? |
|
Njuren |
jamen hellre försvinna i en BMW efter ett rån än i en FIAT126 P ;-) BMW - i nöd och lust? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.