|
|
|
|---|---|
|
Ännu en gång vänder jag mig till dom mer kunniga i ämnet! Jag ska köpa ett kjolpaket till min BMW 328i och jag har valt följande front (se länk) Länk Om ni kikar på bilden ser ni att fronten sitter ihop med "njurarna" fram på bilen. Min fråga är: Går det plocka bort orginalnjurarna på min bil för att i sin tur ge plats till en hel font som sträcker sig ända upp utan skarvar. Eller är det så att det igentligen är en liten skarv mellan njurarna och frontkjolen men attt bilden ljuger? Jag är väldigt tacksam för alla svar eller funderingar. MVH Rasmus | |
Danne L |
japp nurarna går att ta bort, hjälpte brorsan med det på hans e36a har för mig att det var lite piller för att få bort dom men tillslut gick det hoppas att passformen på fronten är bra annars kommer det se jävligt skabbigt ut när njurarna ska gå ihop med själva frontspoilern |
| hade valt en annan front om ja va du | |
|
Fronten va toksnygg!!! Köp den!! Amcool nu e du inte han ;-) |
|
| Tack för svaren! "LeeRoy" jag håller med dig, toksnygg ;) | |
| Finns det en fulare front? | |
| LeeRoy - tur e väl d, men d e va JAG tycker;) smaken e bla bla.. | |
|
Tycker också att du ska köpa en annan front. Den där fronten passar ju inte alls till bilens övriga linjer. Köp en m3 front istället. Så slipper du krånglet med njurarna med =) Kôpt kärlek är fin kärlek..! My precious Länk |
|
| "edge" - precis min mening(Y) | |
|
edge: varför ska han va en m3 wannabe? de e ju en 328:a han har. amcool: smaken e som baken precis ;-) har själv precis köpt en seidl front som njurarna sitter på samma sätt, hoppas det ser schysst ut men det får vi se... sjoling: gör som du känner själv, de du som ska köra bilen! pärlan Länk |
|
|
"varför ska han va en m3 wannabe? de e ju en 328:a han har" Man behöver inte vara en m3 wannabe för att man har en m3 front! Men okej, om man ser de så så blir han väl en Alien-wannabe me den fronten han länka till! O de e väl lite värre kanske.. Men det är kul att se alla äckligt stylade E36or där ute, man får ju sig ett gott skratt... |
|
|
Vad man tycker är snyggt är ju högst personligt, huvudsaken är att man själv är nöjd. Jag tycket fronten är helt ok, bättre än många andra jag sett. Köpte faktiskt ett kit från Tyskland med samma front plus kjolar (samma som på bilden) och bakspoiler. Egentligen var det bara fronten jag var ute efter, kommer ha den som grund till ny front till banbilen. |
|
| Precis, de flesta bmw ägare är ju helt in snöade på m3. Det är ju roligt att försöka vara lite orginel. Men man får väl se va det blir, har fått lite att tänka på iaf, tänker självklart lägga upp bilen på sidan när det är färdigt. :) | |
pg_ice |
den är ju inte fulast,det finns dom som är värre. den här jäkeln tex :) Länk tycker nästan synd om killen som har haft annonsen ute ett par månader nu. snart får han väl betala för att bli av med den :) M3 front ska det vara! vill du vara lite originell så sätter du dit en GT läpp |
pg_ice |
länk till GT läppen Länk |
pg_ice |
The truth is out there ;) Länk |
|
Leeroy: Har aldrig sagt nåt om att han ska va m3 wannabe utan att ja tycker att m3 fronten är den snyggaste helt enkelt. Sen om han vill va wannabe så kan han ju köpa ett emblem o sätta där bak. Kôpt kärlek är fin kärlek..! My precious Länk |
|
|
edge: de e lugnt jag ska inte säga så mycket själv om den saken, har själv m3 speglar,lister insteg, å vx-knopp :-) men vad JAG tycker spelar egentligen inte så stor roll utan de e ju den som ska bruka bilen som ska vara stolt när han kör, eller hur. pärlan Länk |
|
|
Hehe Jo men har man minsta lilla estetiska sinne ser man att linjer inte spelar ihop. Har en kompis som har en liknande från på sin Cab. Ohh han ser inte att det inte funkar med resten av bilen. Han her enbart fronten. Att folk gillar M grejer är kanske just för att de passar bra till bilen. Inte för att man vill lura folk/sig själv att man har en M bil. Ok jag förstår tanken med att vara sin egen. Men kanske värt att kolla omkring lite och se om det kanske finns grejer som passar E36ans lite kantiga vassa linjer. -Phil |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.