|
|
|
|---|---|
|
Har kollat runt lite här, men hittar inget svar på min fråga. Sitter det microfilter/kupéfilter även om man ej har AC? Har en -95 520 touring med lite halvtaskigt blås i. Tackar! | |
| jag har en 525 E34 -94 utan AC och på den sitter det ett microfilter hade samma problem som du då jag hade nyligen köpt bilen bytte filtret och sen va det storm i bilen igen. :). Kolla mekartips där borde det finnas hjälp hur man byter filtret om d behövs. | |
|
Strålande! tack så hjärtligt! |
|
|
Kollade efter kupefilter hos reservdelsfirma ,fick se ett stort, ca 20x35cm.Är det rätt sort? Såg ganska stort ut! HBK |
|
| Storleken verkar nog stämma om du vill vara säker så tar du loss d gamla som sitter i bilen nu och kollar att dom är lika stora. Det är otroligt lätt att byta filtret det tog kanske en 10 min för mig så var allt klart. | |
|
Njae va? 20x35 är mer likt storleken på tex E39ans microfilter. Nu sitter jag ju inte med ngt i handen, men troligare är att E34ans skall vara ungefär 15x30 eller så. Men jag kan ju ha fel, fast tycker nog att E34ans filter är mer avlångt än tex E39ans. *BAWORAK* |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.