|
|
|
|---|---|
|
Som topic lyder... Någon som vet var man kan köpa original speglarna någonstans till ett humant pris? Är inte rädd för att köpa utomlands ifall de fraktar till Sverige :) De skall vara utan memory och autofold, de billigaste jag hittat finns på stylabilen för 4600:-... Vänligen Alexander P.S. Ja jag har gjort en forumsökning :) | |
|
Jag fick ett par såna felskickade till mig från Stylabilen, och dom kändes riktigt gedigna. BMW CS #5206 |
|
|
Tips: Gå med i BMW Club Schweden, kostar 450kr. Du har då varierande rabatt hos de olika BMW återförsäljarna på reservdelar mm. I Segeltorp exempelvis är det 10% på reservdelar, på andra ställen mellan 4-10%. Nån/några gånger om året brukar de ha Club Schweden kampanjer, tex i Solna nu i mars, rabatten var då 20% på allt man beställde den veckan! Har själv "sparat" ca 2000kr i år på att använda CS medlemskort vid köp av reservdelar. |
|
|
Denna vecka har BMW 20% rabatt på alla reservdelar, i allafall i mölndal (Gbg) BMW CS #5206 |
|
|
Christer: Den rabatten gäller enbart för BMW Club Schweden medlemmar eller? Jag hörde något från en kille om att det skall vara betydligt billgare att beställa hem reversdelar från "BMW Tyskland Reservdelars" egna hemsida, någon som känner till något om detta? |
|
|
Nej! Det skall gälla alla! BMW CS #5206 |
|
|
Jag var där igår och handlade grejor med rabatt, utan att visa mitt medlemskort. BMW CS #5206 |
|
|
De kostar 6400 kr hos Bmw så de blir ändå billigare hos stylabilen. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
christer silvén: Jädrans, jag som handlade en massa reservdelar förra veckan där... :( |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.