|
|
|
|---|---|
|
jag har en m30 b25 som har varit automat ,, som kommer bli manuell... då jag skaffat svänghjul tryckplatat lammel... så är det ju ett lager som ska sättas ditt som itne behövs när det är automat,,, nån som har en bild på den... jag tror jag vet vilket det är "är vell omkring 5cm stor ungifärr"... men en bild vore ju sussen,, men men tack på förhand. | |
| Har du sett ett lager till te.x inlines eller skateboard? Det ser lika ut. På M20 och M50 är det c:a 3 cm i diam. Siter i vevaxeln, så växellåds axeln kan stabiliser i det. | |
| perfect då vet jag? nån som vet vad ett nytt sånt kostar på typ bmw?... har ju inget lager å gå efter ens,,, så jag kan ju itne gå till nån lager butik heller. | |
| köpte sånt på bmw i somras...har för mig det gick på runt 2-300 spänn. | |
| det är ju överns komligt tycker jag:P... blir å åka å beställa:D | |
| kan köpas billigare i en affär som säljer lager! | |
|
Det svåra är inte att sätta dit det nya lagret, det är att få bort den bussning som sitter i vevaxeln i stället för lagret. På min satt det s***n och jag fick använda en bra avdragare. Lagret har en mycket lösare passning så det var bara att försiktigt knacka in. |
|
| Jag byggde om en glidhammare, med en krok som man satte i bussningen/lagret. Det funkar kalasbra. | |
| nu vet jag vart lagret ska sitta,,, men verkar som det inte sitter nått där som ska dän.?... | |
| Mycket troligt. På min Automat, satt det inget heller. Kanske inte sitter på alla. | |
| oki... nar men eftersom lagret får plats å allt så lär det ju itne va speceilt många grejer som man ska ta dän:p men men,,, nu har jag fått svar på minan frågort:P tack tack | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.