|
|
|
|---|---|
|
Tjenare...ska kanske köpa nya fälgar. Vilken bredd på fälgar å däck är idealiskt för en Bmw 320C 95 (E36) Funderar på ett par Fälg 8x17 Et 40.Däck 225/45wr17 Wanli 1088. Många säger att det spårar mkt. Snabba svar tack!!! | |
|
Det låter som en utmärkt dimension tycker jag, och är bara bussningar osv i bra skick i bilen så kommer det inte spåra nåmnvärt heller.. Däremot frågar jag mig lite vad "wanli" är för däckmärke..? Diesel-räsern /Rickard |
|
|
Rullade med mina Wanli 205-40-17 ner till balkan och tillbaka ca 500 mil utan bekymmer. budget däclk förvisso men men Iko www.e30cabrio.se www.e30.de |
|
|
Wanli fick betyget Farligt dåliga i Vi Bilägares Däcktest. /Fredrik |
|
|
Allvar!!! Ska nog ta och byta dom. Tack för informationen. Iko www.e30cabrio.se www.e30.de |
|
|
Testet finns i denna tidning. Länk Tyvärr verkar inte reportaget vara utlagt på webben ännu, kommer kanske. /Fredrik |
|
|
hur får dom hamna å¨den svenska marknaden då??? Tycker jag är väldigt dåligt. Har sätt fler inlägg angående Wanli och Nankang. Majoriteten rekomenderar dom inte. Iko www.e30cabrio.se www.e30.de |
|
|
Är en en bra dimension det dära. De dära märket Wanli hade jag aldrig hört talas om, vart tillverkas det? -- DTM system och rak 6a ;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.