|
Sida 2 av 4
|
|
|---|---|
|
550mil på en månad ger några till mil på dom 360611 som den hade 05-02-03. Nu behöver den ju inte ha rullat 550mil varje månad, men säkert så börjar den närma sig 40" mil nu. ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
| Rätt pris för en 40.000 milare utan servicebok, 35-40´ kanske? | |
|
Lätt att kolla priset här. Länk |
|
| 9 ägare sen uttaget (nov-99), tveksamt med allt annat (milen, dokumentationen, mm) Hoppas bilfan inte byter ägare. | |
|
Vilken pärla! Enda positiva än så länge är att regnr noterats här på AP.se, det bör alltid göras så tillslut har vi en liten databas över kadaver... |
|
| Kolla på bilpriser.se :) | |
|
Enligt kvd ska denna kosta 31-39 tusen vid köp av privatperson, och 42500 kr vid köp av handlare. Räknat på 38000 mil, avdraget för vit kaross, ingen servicebok mm. /Peder |
|
|
Ligger fortfarande kvar på blocket, med samma pris, och samma låga miltal.. /Peder |
|
|
Tror inte den är såld... såg den i dag. Den står på en parkering i Kungsbacka, och jag kikade förbi lite snabbt utan att gå ur bilen. Såg hyfsad ut på några meters håll, iaf med tanke på att den gått närmare 40.000 Nån rostfläck på bakluckan och en mindre buckla i tröskeln kunde jag se direkt. Kanske ett bra köp för 30.000 =) BMW CS #5139 |
|
| Har fått mail från blockets "abuse avdelning" som tackade för tipset och har nu oxå tagit bort annonsen. | |
| Med tanke på att det finns "obestridliga" papper från SBP så borde man nog kunna polisanmäla för bedrägeri försök, alternativt urkundsförfalskning eller liknande. Bilen är värd lika mycket som det en gång stod på mätaren. Rätt så ironiskt faktiskt... | |
|
Tycker det är bra att sånt här kommer fram,bara kläm åt dom. Skulle inte vilja ha bilen ens. Hoppas att ingen stackare blir lurad. /Whalle |
|
| 555 mil på en månad, inte illa. Är det en av de berömda blodbilarna. ;-) | |
| bilen finns till salu igen !!!! | |
|
jag ringde precis på bilen å dom är helt sjuka i huvudet .......... prova själva . är riktigt kul !!! |
|
| blocket verkar vara desperata eller är de verkligen så oseriösa att de inte följer upp det som tas bort??? | |
|
länk? ___ Bilbloggen: Länk |
|
|
Länk |
|
|
jag har anmält igen men annonsen ligger fortfarande kvar ...det har ju gått snart ett dygn . det kommer ju sluta med att någon olycklig människa köper bilen å blir grundlurad. när jag ringde sista gången så sa dom att dom sålde bilen billigt pga rost på bakluckan , jag fråga om dom inte sålde bilen billigt pga att den hadde gått nästan 40 000mil..... nej dn har inte gått det för dom har bytt motor i bilen ..hahhahaa |
|
masseman |
undrar hur många bmw som rullar omkring med skruvad mätare där ägaren tycker att BMW är en dålig bil med många fel....när bilen kanske har rullat dubbelt så långt som det står på mätaren......hm.... masseman |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.