|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
|
Länk denna bil hadde 2005 gått 36 000mil!!!! beställde utdrag på den idag !!! ägaren kan inte svenska så hans 16årige son måste översätta ...... håll er j*vligt långt från denna skojare | |
|
ber ruskit mycket om ursäkt .. denna länk ska det vara Länk det andra är en mycket fin 540 ..hihihi |
|
|
Var fick du det utdraget från? ___ Bilbloggen: Länk |
|
| Har du berättat detta för blocket.se? | |
|
svensk bilprovning .... var brukar man annars få utdrag från ????? har även att den 2004 hadde gått ca 29 000mil !!! kan scanna in papprena imoorn om du inte tror mig .. *hehe* |
|
| paaman ... jag gjorde en anmälan på det tidigare idag ja till blocket | |
| Bilen är svensksåld... så nu får alla import hatare något att bita i !!! | |
|
ted81 man kan får utdrag från div olika ställen, inte bara bilprovningen. T.ex. så kan man köpa ett utdrag ur BMW:s register över garantireparationer med mera... Även de flesta aukt verkstäder sparar en mätarställningen när de tar in en bil, något som man kan begära utdrag från. ___ Bilbloggen: Länk |
|
|
ted81: Ja, den var inte lite skruvad trots att den var svensksåld. Tror inte en sekund på att det är mer säkert att köpa en svensksåld mot en import. Det viktigaste är att kolla all historik som går att få tag på samt tidigare ägare. Detta kan i och för sig vara enklare att göra på ett svensksålt objekt än ett importerat. Kör själv import (privat) och är helnöjd med min bil:) Hoppas du hittar ett annat objekt. Vh/ Kermit. |
|
|
Att köpa ett registerutdrag från Bmw kostar c:a 500 sek i Stockholm. Brukar vara en god idé om man tex. är intresserad av en importerad bil som man vill kolla upp att den ej är krockad m.m. På min bil fanns inga uppgifter på detta utdrag. Tog ut ett för den sakens skull att man kanske säljer bilen ngn dag. Vh/ Kermit. |
|
| jag noterade att annonsören ogärna vill att man ringer efter 24... undrar hur många som tänkte den tanken att köpa bil efter midnatt hade varit nice.... ;) | |
|
Ytterligare en person som heter "BMW" har det blivit popurlärt att byta till det namnet? |
|
| Mugge .. ursäkta .. tänkte inte ens på det .. men tack för tipset | |
|
jag har även mailat honom lite efter telefon kontakten ... fick detta tillbax . ------------------------------------------------------------------- hej.. Ja men nya motorn har gått 14000 mil. Karossen har gåt nästan 38000mil. jag har sagt det till alla som har ringt om bilen nu när jag har fått reda på detta. Jag fick reda på detta för ett tag sedan och alla har fått reda på detta. ------------------------------------------------------------------- jag fick fan inte reda på det å först trodde han att bilen gått 14 000.....sen e det motorn som har gjort det !! blir så förbannad sånna skojare .... |
|
|
Hej, Du kan väl lägga in reg nummret så ingen annan behöver bli lurad.. Mvh Jimmy |
|
|
Ringde på bilen och fick också snacka med en "snorvalp" Han uppgav att bilen gått 14000 mil och när jag frågade efter servicebok så sa han att den var borttappad och därför bilen var så "billig" Skulle komma en kille idag och titta på bilen så den var ev såld. Frågade om han uppgivit 14000 mil till honom också och fick ett ja till svar.... hehe... Den har ju i själva verket gått 38 tusen mil sa jag sen, Jag sa till honom att dom skulle sluta att lura folk och att det blir polisanmälning mot dom.... han blev lite darrig på rösten... |
|
| Regnumret är FLX718, för den som vill notera det. Kan tillägga att det gjorts några snabba ägarbyten under 2005, något som ibland indikerar att något lurt är i görningen. | |
|
Vad står mätaren på? Den hoppas ju inte automatiskt tillbaka 24000 mil bara för att man byter motor... ___ //Ulf |
|
| Programmer - Enligt Bilprovningen stod mätaren på 14 073 mil den 3:e januari i år. | |
|
Med tanke på att vi vet bilen gått 38000 mil , så vad anser ni bilen är värd ? För de kan ju knappt neka till att den gått så långt. För "rätt" pris kanske det är ett bra köp, vad vet jag. /Peder |
|
|
Enligt Bilprovningen: 03-12-22 - 295832 km 05-01-03 - 355069 km (6 nedslag) 05-02-03 - 360611 km (efterkontroll) 06-01-03 - 140734 km |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.