|
|
|
|---|---|
|
Synpunkter på följande fälgar eller tips på någon annan önskas. Vad som talar för OZ fälgen i 8 *18" är att denna väger endast 8,3 kg (marknadens lättaste!), tror nog att 225 passar bäst på 8" BBS CH gillar jag utsendet skarp på men den väger i 8,5 *18" 11,3 kg (inte mer än normalt men ändå!) Skulle nog bli 235 runt om på denna varvid mer vikt och spårning? Hmmm gillar AEZ BIMO men vikten på 8,5 * 18" är 12,55 phuuuu! Mvh Kenta | |
|
Fortfarande inte bestämt dig? =) Jag skulle ta BBS CH utan att tveka! Helt klart snyggaste fälgen på marknaden till E46. |
|
|
Tvekan handlar om vikten! Vet inte hur mycket det påverkar? men det blir en sisådär 18 kg mer ofjädrad vikt totalt med BBS CH och 235 runt om istället för OZ superleggera med 225 runt om. Har inte överdrivet med kusar under huvven! Men utsendet säger kanske BBS CH även om man nu kan få OZ superleggera i silver. |
|
|
Ska du använda bilen som vanlig bruksbil så tycker jag inte du ska se så mycket till vikten. Fälgar man köper till sin bruksbil brukar man ju välja efter utseende och kvalité /Per |
|
|
fel av mig det skiljer ca 13kg totalt om man lägger på sisådär 1kg (4 däck) för viktskildnad imellan 225 och 235. DET BLIR NOG BBS CH 8,5 *18" med 235/40 |
|
| BBS CH! Helt klart! | |
| Hallå!! Har köpt 19" BBS challenge till min bil. Är jävligt nöjd. Kommer bilder i galleriet inom kort. | |
|
Var köper man OZ fälgarna billigast? |
|
|
BBS Challenge är så grymt snygga, skulle gärna ha en uppsättnings sådana på Z3'an. Fredrik M - Z3 2.8 |
|
| Se min bil i galleriet!! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.