|
|
|
|---|---|
|
Det finns väl förmodligen lika många svar som det finns bilar men för att inte hamna helt snett frågar jag. Ni som sista året införskaffat en sådan vad fick ni betala? svensksåld eller icke spelar naturligtvis stor roll. Jag är spekulant på en blåmetalic 320i 5d som gått 12150 mil, sv-såld och fullservad i mint conditon, 100% rostfri med fina däck. Vi har pratat om ca 62-67 beroende på stereo osv, vad tycker panelen? Mvh Kristoffer | |
|
Igår så flög jag ner till växjö för att köpa det tilltänkta objektet. Jag hade bett säljaren leta efter rost i dörrar och i framskärmar och han garanterade att den var 100% rostfri. Jo visst det kanske den var om man bortsåg från båda framskärmarna och passagerardörren. Jag blir då jäkla trött på ohederliga klåpare. Hursomhellst så struntade jag i den bilen och flög hem igen. Mvh Stoffe |
|
|
Tråkigt, det är synd att det ska behöva vara så. Att "lura" ner någon tjänar varken säljare eller köpare på. /// Erik |
|
|
Det du råkat ut för är verkligen trist! Jag har råkat ut för en motsvarande händelse för några år sedan när jag var i Stockholm för att köpa en (enl säljaren) "rostfri" och repfri baklucka" till min förra E36. Som tur var skulle jag ändå hälsa på släktingar så det var ju ingen bortkastad resa men man kände sig rejält snopen när man kom fram efter 60mils körning och insåg att bakluckan till min dåvarande bil var i bättre skick. Eftersom E36 börjar bli rejält till åren är de mycket få exemplar av de brukskörda bilarna som saknar rostangrepp, oavsett om de rullat största delen i sverige eller i tyskland Är man E36 spekulant får man nog tyvärr räkna med att bilarna har mer eller mindre rost. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.