|
|
|
|---|---|
|
...och i förlängningen grattis till alla oss som har nyttan och glädjen av denna site... / Mvh Joakim Min fd: Länk | |
|
Ja, vad skulle man göra utan autopower? Då skulle man kanske hamna joba på dagarna också:) Stort tack! |
|
| Dags att skaffa ett riktigt forum nu kanske? | |
| ...med smilies och sånt....nej tack | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Vad är mer forum än detta? ;) MVH Patrik |
|
Jag har faktiskt aldrig stött på något mer omfattande svenskt forum än Autopower, oavsett ämne egentligen. Jag har haft en otroligt stor nytta av detta forum inför mitt första BMW-köp! TACK till alla som bidrar till att göra detta forum levande! |
|
| Gränssnittet på autopower är perfekt, lätt att läsa. De flesta standard forum är ju på tok för "stora" med typ 10sidor dataskärm för en sida forum, blir en massa onödigt scrollande. Visserligen skulle det vara ibland bra med en edit funktion och bildinlägg. | |
|
Layoutmässigt är Autopower ett föredöme. Helt enkelt asbra! /Fredrik Vacker förare ska ha vacker bil ;)Länk |
|
| Precis som bayerische säger. Finns inget som gör ett forum mer levande än möjligheten att posta bilder i trådarna. Dessutom finns varken edit- eller quotefunktion. Stenålder! | |
|
Jag tycker bara det är skönt att slippa en massa bilder i inläggen. Tänk vad segt det skulle bli. Även skönt att slippa alla smilies som brukar finnas i mängder på de flesta forum. Men en edit fuktion skulle jag uppskatta, man skriver ju endel fel ibland. 328 [Avställd]: Länk 318: Länk /Daniel |
|
|
Väldens bästa site/forum! Sällan att det är så mycket "vettigt" folk på ett forum som det är här. Gillar skarp enkelheten och att inte smilies och jobbiga bilder går att posta. Bra jobbat!! |
|
|
Den här sitens utseende är perfekt och behöver inte ändras. Just att den inte ser ut som dom andra forumen där man kan använda smilies och posta bilder gör att den känns seriösare, vilket jag uppskattar. Wapfunktionen är ockå lysande. Keep Your Distance! |
|
|
Som en av den första men absolut inte största forumanvändaren så kan jag också bara instämma i jubelkören, kul att jannes forna e23 site blivit en sådan enorm framgångssaga hoppas på ett massivt 10-års jubileum! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.