|
|
|
|---|---|
|
Vilken bör man köpa ? Vill ju gärna ha en rolig. Är det någon skillnad motormässigt? Isåfall vilken motor är bäst? Vilka fel finns på resp motor? Eller kanske vill du rekomandera någon helt annan bil för ca 30000??? MVH Lundin | |
|
535 E28 saknar ju kat och bör ha en aning mer effekt än E34:an. E28:an med ett bra chassi är roligare än E34. E28 är det där "lagom" mitt emellan "lilla" e30 och "stora" e34. Riktigt skojigt när det svänger! |
|
|
535 E34 har mera effekt men något sämre vrid jämfört med 535 E28... Skillnader i övrigt är väl inte speciellt mycket att orda om. Antagligen lättare att trimma en E28,pga ej kat. Mvh janne. |
|
| Så e 28 har mer vrid?? trodde jag inte.. Vet ju att motorummet på min 528i inte är någon vacker syn sladdar slangar och givare överallt. Har sett bild på e 34 och där verkar det vara mycket mindre sådant någon som vet hur det ser ut på e28 535?? | |
|
Motorrummet i 535 E28 ser lika "djävligt" ut som i 528:an minus fördelaren... E34:an ser lite bättre ut på den punkten. Mvh Janne. |
|
|
Länk //Ticco "NICTIC RACING" |
|
|
Jag kör en M535i -86 (E28)sedan 3 år, roligare bil hittar du inte för dom pengarna. Hänger med bra vid rödljusena och tar kurvor som en dröm. Bilen verkar väldigt stryktålig. Jag har endast bytat slit delar vid behov, typ bromsar, avgassystem, fjädrar+stötdämpare, men det är sånt som kommer på alla bilar. Leta efter den "rätta" bilen den finns. Lycka till. Kör så det ryker!!! M535i-86 |
|
|
ta en e28 de börjar bli lite sälsynta nu specielt en 535 och det finns så¨många 535 e34 bättre att ta en lite äldre ovanligare bil. bmw 24v |
|
|
För 30000kr är det nog bättre att försöka hitta en fin e28 istället för en risig e34. /Kalle |
|
BMW-Yoda |
E-28 så klart! Försök hitta en fin. Mycket mera "vild" jämfört med E-34. BMW-Yoda |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.