AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
1.417

Amh-booster till 320d

Br
213
Brogren
330 dx touring -16
320 d -18
Finns det någon här som provat trimbox från tyska amh.

Länk

Har ju varit en del diskussioner on boxar av andra märken. Tyvärr finns ingen box från mehrleistung till 100kw-motorn. Vore därför kul att veta mer on amh-booster.
Bi
35
Biten76
Bmw 523 IM Sport -00
Tja jag saluför dessa boxar och har sålt massor till bmw de är de mest tacksamma bilarna att boxa
Mvh Mp
www.mpts.se
ma
500
marineutter
540IA Touring Executive 1995
525dA E61 Touring 2004
Brogren; Har du skrivit kort mail och frágat dem om de kanske inte tar fram en, eller om nágon av de andra boxarna till BMW kanske passar.
Varför jag själv valde och köpa just mehrleistungsboxen (H&P) är att just H&P tagit fram denna boxen. H&P har funnits i mánga ár och har mycket erfahrenhet av optimering/trimning i tyskland. Dvs, risken kanske lite mindre och resultatet kanske lite bättre. har nu kört med min bil efter servicen i 2 dagar utan box, och saknar redan boxen. Skillnaden, med eller utan box, känns för mig markant!!!! :>

Biten76; Kul o se att även ni har AMH-boosters - för dubbelt sá mycket som AMH själva i tyskland....!?
Bi
35
Biten76
Bmw 523 IM Sport -00
Jajjemen jag har sålt över 150 boxar jag ligger ju på ca halva KCR s priser T.E.X
Jag hymlar ej med detta
Det är helt upp till kunden
Om de vill ha boxen monterad och injusterad för de pengarna jag begär eller beställa från tyskland o inte veta något
Mvh Mp
ma
500
marineutter
540IA Touring Executive 1995
525dA E61 Touring 2004
Biten76; Det är lungt - du är en entrepreneur som försöker tjäna en hacka!!!

Tänkte ca 1 ár sedan själv pá att starta upp ett litet företag och importera/sälja just effektboxar. Men nu finns det redan alltförmánga som sáljer pá marknaden och det är väl priset som gör om man kan överleva...!!

Som du gör - kanske lite dyrare än import, men billigare än KCR.

Och du kan vál hálla med mig när jag säger att boxarna i stort sett är av samma typ coh arbetar pá exakt samma vis...?

Lycka till i framtiden med säljandet

mvh marineutter
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.