AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
695

hjälp konstigt ljud?

Visa användare
63
sexybeamer
bmw 320 -88 cab
det kommer ljud vid sprängkåpan vid växelådan.. låter typ som en servo pump som ej får olja.. skitmysko ljud... vad kan det vara? finns olja i lådan.. är en automat en bmw 530-94 med lilla v8:an.. nån som vet?

Bmw är beroendeframkallande
BMW=Beutiful More Women
He
3.464
Hewi
530iM-00 Immolarot II
118D-08 Karmosinröd
Låter som ngt fel på convertern , har du kollat olja med motorn igång? Är nyfiken på vad är gjort åt motorn som gett dig 62Hkr extra?
Visa användare
1.665
Dandelue
540iA Touring -94
Låter det när bilen står stilla alltså? Uppkom det efter oljebyte?

DANNE
Min bil:
Länk
Visa användare
63
sexybeamer
bmw 320 -88 cab
hej har inte bytt olja elle nått... ljudét bara kom.. låter vid sprängkåpan typ.. bakom motor.. låter när jag står på P elle N eller åker sakta.. inte när jag åker med den i lite fart.. men ljudet kommer när motor och låda är varm.. inte kall.. då hörs de pytte lite.. men motorn går typ dåligt på tomgång när den är kall.. de har den integjort förut.. allt måste ha ett sammanhängande fel.. kan de de va nån vakum slang elle lammeler i lådan.. sitter de nått lager vid turbin elle nått... första automaten jag har dålig på sånt än sålänge..

BMW=Beutiful More Women
Visa användare
63
sexybeamer
bmw 320 -88 cab
vad är convertern för nått? det som är gjort på min bil är andra trimmkammar andra spridare.. ställbar bränsletrycksregulator.. ac schnitzer system chip och luftfilter.. har bromspapper på bilen..

BMW=Beutiful More Women
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.